**** Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα μας. Σας περιμένουμε και στα γραφεία μας, στο Παράρτημά μας στην Πλατεία Ελευθερίας (είσοδος: πεζόδρομος, Κανάρη 2) στην Κατερίνη ****

Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Μια Ευχή....... αλλά τι Ευχή!!!


Σε εκεινους που
με λησμονησαν,
με λοιδορησαν,
με απαξιωσαν,
με ειρωνευθηκαν,
με χλευασαν,
με καθυβρισαν.
με συκοφαντησαν,
με πολεμησαν,
με μισησαν...

Ευχομαι εκ μεσης καρδίας να ειναι καλα.
Ευχομαι να ειναι υγιεις και να στεκουν δυνατοι στα ποδια τους.
Ευχομαι να εχουν καθε χαρα στη ζωη τους.

Σε εσενα,
που εγινες ο ανανδρος και σιχαμενος εισβολεας στη ζωη μου,
που διχως ιχνος αξιοπρεπειας και υπερηφανειας εστησες ψευδοκρατος μεσα στο βιος μου και τολμας να απευθυνεις τον λογο στο σπλαγχνο μου,
που σε βαρυνει το ασηκωτο αγος της ΔΕΙΛΙΑΣ...

Ευχομαι να βρεις τη δυναμη και το θαρρος, να με αντιμετωπισεις , την εσχατη αξιοσυνη να παραδεχθεις και την κατι παραπανω απο βεβαιη ολοκληρωτικη συντριβη σου,οταν και αν τολμησεις, να βγεις απο τον λαγουμι των αρουραιων και να σταθεις απεναντι μου.
Να εισαι σιγουρος οτι θα κομματιασω καθε ελεεινη σου πραξη και θα εξαφανισω ακομη και την αναμνηση της.

Σε οσους με αγαπουν,

Ενα μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και την ισοβια ευγνωμοσυνη μου, με πασα ψυχικη ταπεινωση απεναντι τους και απεναντι σε οσα εγκαρδιως μου προσεφεραν.

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ,ΑΔΕΡΦΙΑ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου