**** Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα μας. Σας περιμένουμε και στα γραφεία μας, στο Παράρτημά μας στην Πλατεία Ελευθερίας (είσοδος: πεζόδρομος, Κανάρη 2) στην Κατερίνη ****

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Υπτγος ε.α. Ευάγγελος Δανιάς - Υποψήφιος πρόεδρος ΔΣ της ΕΑΑΣ





ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΥΠΤΓΟΥ ε.α. ΔΑΝΙΑ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ.

ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ στις Εκλογές της 23ης Φεβ 2013

Αγαπητοί εν αποστρατεία συνάδελφοι.

Σεβαστοί μου, κ.κ Αρχηγοί Γ.Ε.Εθ.Α - Γ.Ε.Σ - ΕΛ.ΑΣ - Στρατηγοί,

Αγαπητοί Φίλοι, Συνάδελφοι και Συμμαθητές.

Επικοινωνώ μαζί σας για να σας ανακοινώσω, ότι στις προσεχείς εκλογές για την ανάδειξη του νέου Δ.Σ της Ε.Α.Α.Σ. θα είμαι υποψήφιος  για την θέση του Πρόεδρου.

Η απόφασή μου αυτή εδράζεται, στην αγάπη σας, στην εκπεφρασμένη πολλάκις απόφαση του νυν Προέδρου, περί μη καθόδου του στις εκλογές, αλλά και στην ανιδιοτελή αγάπη μου και στην συνέχιση της προσφοράς μου, προς όλες(ους) σας (εν ενεργεία, εν αποστρατεία, αξκοί του Σ.Ξ. και Σ.Α - Οικογένειες Εκλιπόντων συναδέλφων),όπως έκανα και κατά την διάρκεια της ενεργού υπηρεσίας μου, αλλά και κατά το διάστημα που ήμουν με την δική σας ψήφο Αντιπρόεδρος της Ενώσεώς μας...

Είμαι ευγνώμων προς όλες(ους) σας, με ξέρετε ποιος είμαι και πώς δουλεύω ,πάντοτε σας κοιτούσα στα μάτια και ήμουν ειλικρινής μαζί σας. Το ίδιο θα συνεχίσω και τώρα, αν με την ψήφο σας, με εκλέξετε Πρόεδρο του Δ.Σ της Ενώσεως .Θα εξαντλήσω τις γνώσεις και τις εμπειρίες μου ,καθώς και όλες μου τις δυνάμεις εργαζόμενος σε αγαστή συνεργασία με τα μέλη τα οποία θα εκλεγούν για το καλό όλων μας (ε.ε-ε.α-οικογένειες εκλιπόντων), με την ίδια θέληση αντλώντας δύναμη από την  αγάπη σας και την εκτίμησή σας.

Ο Προσωρινός πρόσφατος τραυματισμός μου, αλλά και η  οικονομική συγκυρία που είναι πάρα πολύ δύσκολη δεν μου επιτρέπουν να περιέλθω όλα τα παραρτήματα της ενώσεως αν και το επιθυμώ πολύ. Δεν μπορώ να σας υποσχεθώ γιατί δεν είναι στον χαρακτήρα μου, οι υποσχέσεις ταιριάζουν στους πολιτικούς και όχι σε μας που αναλώσαμε την ζωή μας υπηρετώντας την Πατρίδα ανιδιοτελώς. Την μόνη υπόσχεση που δίνω στο εαυτό μου και κατ’ επέκταση σε όλους σας είναι,ότι θα προσπαθώ για το καλύτερο.

Σεβαστοί μου, κ.κ  Αρχηγοί, Στρατηγοί, Φίλοι και Συνάδελφοι

Στην εκλογική διαδικασία κατέρχομαι μόνος, χωρίς ομάδα, γιατί αυτό αποκλείεται από την νομοθεσία που διέπει την Ε.Α.Α.Σ. Εσείς πρέπει να επιλέξετε από αυτούς, που θα βάλουν υποψηφιότητα ,τους καλύτερους και τους ικανότερους ,αυτούς δηλαδή που έχουν τις γνώσεις και τις εμπειρίες, αλλά και το μεράκι της ανιδιοτελούς προσφοράς. Πρέπει να ξέρετε ότι τα μέλη του Δ.Σ. άρα και ο πρόεδρος, δεν αμείβονται .

Στις προσεχείς εκλογές πρέπει να πυκνώσουμε τις τάξεις της Ε.Α.Α.Σ, με νεότερους συναδέλφους, οι οποίοι με τις γνώσεις τους στις νέες τεχνολογίες, αλλά και με το νεανικό τους σφρίγος, μπορούν να προσφέρουν πολλά και να οδηγήσουμε την Ένωση σε νέους ορίζοντες, το οποίο είναι και το ζητούμενο.

Η Συμμετοχή στις εκλογές πρέπει να είναι εντυπωσιακή, γιατί απ’ αυτήν καθορίζεται και η στάση των αρμοδίων, άλλο να ψηφίζουν 6.000 και άλλο 30.000. Αν στις εκλογές συμμετέχουμε πολύ μαζικά, να είστε βέβαιοι ότι θα τύχουμε άλλης συμπεριφοράς από τους καθ’ ύλην αρμοδίους.

Ευελπιστώ ότι σ’ αυτές τις εκλογές η συμμετοχή θα είναι εντυπωσιακή, πράγμα που θα καταστήσει την Ε.Α.Α.Σ, θεματοφύλακα των συμφερόντων όλων μας, αλλά και ποιο ΔΥΝΑΜΙΚΗ και ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗ.

Η Ε.Α.Α.Σ είναι το σπίτι όλων των εν αποστρατεία Αξιωματικών του Σ.Ξ. και της ΕΛ.ΑΣ, καθώς και των οικογενειών των εκλιπόντων συναδέλφων, που λαμβάνουν μέρισμα από το Μ.Τ.Σ, κατά συνέπεια όποιες διαφορές, διαφωνίες, προβλήματα κ.λ.π. πρέπει να επιλύονται, στην Ε.Α.Α.Σ. με ομόνοια, αλληλοσεβασμό, αλληλοκατανόηση, χωρίς ακρότητες και προσβολές. Είμαστε συνάδελφοι, με κοινά βιώματα και αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε.

Συμμερίζομαι τις ανησυχίες των συναδέλφων, οι οποίοι με το αιτιολογικό ότι η Ε.Α.Α.Σ δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους, ίδρυσαν με απόφαση του Πρωτοδικείου σωματεία με διάφορους τίτλους, έχω να τους πω ότι είναι καλοδεχούμενοι στην Ε.Α.Α.Σ, υπό την προϋπόθεση, της συνδρομής στο έργο της ,και αν θεωρούν ότι η Ε.Α.Α.Σ. είναι ασθενής, να συστρατευθούν μαζί μας και όλοι μαζί θα βρούμε το φάρμακο, το οποίο θα δώσει την ώθηση που όλοι μας επιθυμούμε. Η Ένωση όμως πρέπει να παραμείνει ως Ν.Π.Δ.Δ., για πολλούς λόγους, με κυριότερο ότι το ισχύον νομικό καθεστώς με τον τρόπο αναδείξεως των μελών του Δ.Σ, εξασφαλίζει την ενότητα. Η πολυδιάσπαση αποδυναμώνει την φωνή της Ενώσεως, η οποία πρέπει να είναι ΙΣΧΥΡΗ και ΔΥΝΑΜΙΚΗ, άλλωστε το έμβλημά μας είναι ‘’Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ’’.

Σεβαστοί μου κ.κ  Αρχηγοί, Στρατηγοί, Συνάδελφοι και Φίλοι

Η Δύναμη της Ε.Α.Α.Σ. είναι το κοινό ψηφοδέλτιο, βάσει του οποίου αποκλείονται ομαδοποιήσεις και ο κομματισμός . Γι’ αυτό ψηφίστε τους κατά την κρίση σας καλύτερους.

Θα ήταν παράλειψή μου αν, με την ευκαιρία της παρούσας, δεν εξέφραζα τις ευχαριστίες αλλά και την ευγνωμοσύνη μου, προς τον Πρόεδρο και τα μέλη του Δ.Σ/Ε.Α.Α.Σ, αλλά και προς τους ακούραστους και άξιους προέδρους και τα μέλη των Τ.Σ, των παραρτημάτων μας, για την βοήθεια που μου προσέφεραν, κατά την διάρκεια της 3ετούς θητείας μου ως Αντιπροέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου. Τους είμαι ευγνώμων και τους καλώ να παροτρύνουν όλους τους συναδέλφους, μέλη των παρ/των, κυρίως τους νεότερους, να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα, προκειμένου η Ένωση, δια της ψήφου των και της μαζικής συμμετοχής, καταστεί ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ, αλλά και ΔΥΝΑΜΙΚΗ και ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗ.

Αγαπητοί συνάδελφοι, το αποτέλεσμα των εκλογών πρέπει να προκαλέσει ΣΟΚ στους ιθύνοντες, να είναι εντυπωσιακό από πλευράς συμμετοχής και προϊόν ελεύθερης βούλησης, καθόσον η ένωση είναι πέρα και πάνω από τα κόμματα και όχι προϊόν συμφωνίας ή συναλλαγής. ΟΧΙ ΕΦΗΣΥΧΑΣΜΟΣ ΑΛΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

Τέλος στην διαδικασία των εκλογών, κατέρχομαι ανεξάρτητος και ζητώ την ψήφο σας, δεν τολμώ να σας υποδείξω ποιους να ψηφίσετε, ψηφίστε τους κατά την κρίση σας καλύτερους και εφόσον εκλεγώ Πρόεδρος θα έχω αγαστή συνεργασία με όλα τα νεοεκλεγέντα μέλη του Δ.Σ

Με βάσει όσα προανέφερα εφόσον εκλεγώ.

- Θα διατηρήσουμε μαζί με τα μέλη του Δ.Σ. την θέση της Ενώσεως, υπεράνω και έξω από τα πολιτικά κόμματα, τα οποία σεβόμαστε και τιμούμε.

- Θα επιδιώξω σε συνεργασία με τα μέλη του Δ.Σ. τον εκσυγχρονισμό του νομικού καθεστώτος της Ε.Α.Α.Σ χωρίς να μεταβάλετε η οντότητά της ως Ν.Π.Δ.Δ.

- Θα συνεχίσω την πολύ καλή συνεργασία με τους Προέδρους των άλλων ενώσεων Ε.Α.Α.Ν. - Ε.Α.Α.Α), προκειμένου να εξασφαλίσουμε τα καλώς εννοούμενα συμφέροντα των συναδέλφων και των τριών κλάδων των Ε.Δ. και Σ.Α. αλλά και των οικογενειών των εκλιπόντων.

- Θα έχω αγαστή συνεργασία με όλα τα νεοεκλεγέντα μέλη του Δ.Σ. αλλά και τα μέλη των Τ.Σ. των Παραρτημάτων μας.

- Θα επιδιώξω συνεργασία με τους προέδρους, των κινήσεων, λεσχών, ομοσπονδιών (ΠΟΣ - ΑΚΙΣ - ΛΑΣ - ΠΟΑΑΑΣΣΕ, κ.λ.π), για να βρούμε κοινή συντεταγμένη και να έχουμε το επιθυμητό για όλους μας αποτέλεσμα.

- Θα επιδιώξω συνεργασία με όλους τους θεσμικούς φορείς της Ελληνικής Πολιτείας, προκειμένου να τους καταστήσω κοινωνούς του έργου των Ε.Δ., αλλά και των προβλημάτων που απασχολούν τα στελέχη (ε.ε - ε.α. - οικογένειες εκλιπόντων.)

- Στα διοικητικά Συμβούλια που, λόγω της θέσεώς μου θα μετέχω, δεν θα εκφράζω τον εαυτό μου, αλλά όλους εσάς, γι’ αυτό η συμμετοχή σας πρέπει να είναι εντυπωσιακή και να εκπέμψει βροντερό μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση. Δεν είμαστε ΔΕΔΟΜΕΝΟΙ.

- Θα οριστούν κατάλληλοι συνάδελφοι, οι οποίοι θα έχουν την ευθύνη των θεμάτων του Α.Ο.Ο.Α - Ο.Σ.Μ.Α.Ε.Σ. - Μ.Τ.Σ. - Ν.Ι.Μ.Τ.Σ. - ΕΚΟΕΜΣ, οι οποίοι θα έχουν συνεργασία με τους καθ’ ύλην αρμοδίους των ως άνω φορέων και  μέσω της εφημερίδας μας θα μας ενημερώνουν, για την πορεία και τις δραστηριότητες, ενός εκάστου.

- Το όπλο της Ενώσεώς μας είναι  η εφημερίδα της η Εθνική Ηχώ, την οποία θα δημοσιεύονται επίκαιρα, ενημερωτικά αλλά και επιθετικά άρθρα, έγκυρων συναδέλφων αλλά και άλλων, όπως μέχρι τώρα. Για την εφημερίδα θα οριστεί συντακτική επιτροπή από εκλεκτούς συναδέλφους, οι οποίοι θα μελετούν τα εισερχόμενα προς δημοσίευση άρθρα και θα εισηγούνται ανάλογα στο Δ.Σ.

Με τις σκέψεις αυτές αλλά κυρίως στηριζόμενος στην  αγάπη σας, φιλοδοξώ να καταστήσω την Ένωση, μαζί με τα μέλη του Δ.Σ σε θεματοφύλακα των συμφερόντων ΟΛΩΝ μας (ε.ε - ε.α – οικογένειες εκλιπόντων) αλλά και ΙΣΧΥΡΗ-ΔΥΝΑΜΙΚΗ-ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗ.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΥΡΟΣ και ΤΗΝ ΑΙΓΛΗ ΠΟΥ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΤΗΝ Ε.Α.Α.Σ.

‘’Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ’’

Με τα δέοντα προς όλους σας.

Ειλικρινά υμέτερος.     

Υποστράτηγος Ευάγγελος Ν. Δανιάς.
Υποψήφιος Πρόεδρος της Ε.Α.Α.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου