**** Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα μας. Σας περιμένουμε και στα γραφεία μας, στο Παράρτημά μας στην Πλατεία Ελευθερίας (είσοδος: πεζόδρομος, Κανάρη 2) στην Κατερίνη ****

Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

Σχης ε.α. Μακρής Γεώργιος υποψήφιος για μέλος ΔΣ/ΕΑΑΣ


ΜΗΝΥΜΑ- ΘΕΣΕΙΣ 
Αγαπητοί Συνάδελφοι Φίλοι,
Θέλω αρχικά να σας ενημερώσω, ότι στα πλαίσια της προκήρυξης των εκλογών της ΕΑΑΣ, πήρα την απόφαση να δηλώσω υποψηφιότητα για μέλος του ΔΣ της Ένωσης.
Ομολογώ ότι προβληματίστηκα έντονα για τη λήψη αυτής της απόφασης, ειδικά μάλιστα λόγω των υφιστάμενων περιστάσεων, αλλά θεώρησα τελικά ότι αποτελεί ΠΡΟΚΛΗΣΗ για όλους μας να στελεχώσουμε την ομολογουμένως «απαρχαιωμένη» μας ΕΑΑΣ, με συναδέλφους που έχουν «νέα» μυαλά, διάθεση και δυνατότητα να προσφέρουν.
Μακριά από πολιτικές και μικροπολιτικές σκοπιμότητες πιστεύω ότι ένα νέο ΔΣ της ΕΑΑΣ που θα αποτελείται από παλιούς και ιδίως νέους έντιμους, άφοβους και ειλικρινείς ανθρώπους με όρεξη για δουλειά, είναι η καλύτερη λύση. Το καινούργιο ΔΣ της ΕΑΑΣ θα είναι το δυσκολότερο στην ιστορία της ΕΑΑΣ και πρέπει να διεκδικεί και να αντιπροσωπεύει όλους τους συναδέλφους.
Πιστεύω να ανταποκριθώ των καθηκόντων μου στις υποχρεώσεις μου ως μέλος του ΔΣ όπως
έκανα σε όλη μου την ζωή και στην θητεία μου ως Έλληνας Αξιωματικός.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους
  Μακρής Γεώργιος

     ΣΧΗΣ ε.α. (Ο)

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Γεννήθηκα το 1963 στην Θεσσαλονίκη. Είμαι έγγαμος με την Ιωάννα Βάκουλη από τις Σέρρες και έχoυμε δύο κόρες 20 και 16 χρονών.  Είχα εισαχθεί στη ΣΣΑΣ το 1981 και αποφοίτησα το 1986 ως Ανθυπολοχαγός Οικονομικού. Είμαι πτυχιούχος του Οικονομικού Τμήματος της ΝΟΕ του ΑΠΘ και έχω φοιτήσει  σε όλες τις σχολές του Σώματος μου καθώς και στην Σχολή Προγραμματιστών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (ΣΠΗΥ).
Υπηρέτησα σε όλες τις θέσεις και υπηρεσίες του Οικονομικού Σώματος που προβλεπόταν για τον εκάστοτε βαθμό που έφερα, και ιδίως στις  Μηχανογραφικές Μονάδες του Σώματος καθώς και σε θέση του ΝΑΤΟ και τιμήθηκα ομοίως με όλα τα Μετάλλια Παράσημα και Διαμνημονεύσεις.
Ομιλώ άριστα την αγγλική γλώσσα. Αποστρατεύτηκα, με αίτησή μου, το 2010 με το βαθμό του Συνταγματάρχη. Τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιούμαι ενεργά για την προάσπιση των συμφερόντων των αποστράτων συναδέλφων και ορφανικών οικογενειών τους σε διάφορες κινήσεις όπως Σύνδ. Αποφ. ΣΣΑΣ, Ανεξάρτητη Κίνηση Στρατιωτικών (ΑΚΙΣ), ΑΝΕΑΕΔ κ.α.
Διαμένω μόνιμα στην Αθήνα.
Τη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου