**** Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα μας. Σας περιμένουμε και στα γραφεία μας, στο Παράρτημά μας στην Πλατεία Ελευθερίας (είσοδος: πεζόδρομος, Κανάρη 2) στην Κατερίνη ****

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Ευχαριστήριο μήνυμα Αντγου ε.α. Σταθόπουλου Βασιλείου



Μετά τα ΤΕΛΙΚΑ αποτελέσματα των χθεσινών εκλογών της ΕΑΑΣ, θεωρώ υποχρέωσή μου να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στους 1.170 συναδέφους οι οποίοι με τίμησαν με την ψήφο τους.

Ειδικώτερα στους συναδέλφους μου:

της Σαλαμίνας, οι οποίοι με τίμησαν με 21 ψήφους, ήτοι το 16% των ψήφων,

των Σερρών, 110 σταυροί (0,12%)
στους πατριώτες μου της Καρδίτσας, οι οποίοι μου έδωσαν 37 σταυρούς (11%),

της Ευβοίας, 42 σταυροί (11%)

των Χανίων, 37 σταυροί (9,2 %)
της Κοζάνης, 26 σταυροί (6,6 %)

της Κέρκυρας, 7 σταυροί (6,6 %)
του Έβρου, οι οποίοι μέ έκαναν να δακρύσω, δίνοντάς μου 60 σταυρούς (6,2 %), κάνοντάς με να πώ "χαλάλι τα τέσσερα χρόνια, που υπηρέτησα εκεί!",

της Κώ, 4 σταυροί (5,9 %)

της Ρόδου, 11 σταυροί (5,1 %)

της Χίου, 4 σταυροί (5 %)

της Θεσσαλονίκης, 124 σταυροί (4,9 %)

της Λάρισας, όπου μεγάλωσα και φοίτησα στην στοιχειώδη και μέση εκπαίδευση, οι οποίοι μου έδωσαν 41 σταυρούς (4,8 %)

της Αττικής, 330 σταυροί (4,7 %)

της Μαγνησίας, όπου πέρασα τα νηπιακά μου χρόνια, οι οποίοι μου έδωσαν 29 σταυρούς (4,6 %).
 
Βασίλειος Σταθόπουλος
Αντγος ε.α. - Μαθηματικός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου