**** Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα μας. Σας περιμένουμε και στα γραφεία μας, στο Παράρτημά μας στην Πλατεία Ελευθερίας (είσοδος: πεζόδρομος, Κανάρη 2) στην Κατερίνη ****

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Ευάγγελος Δανιάς , υποψήφιος Πρόεδρος ΕΑΑΣ : ΄΄ Θα είμαι παρών΄΄



Ευάγγελος Δανιάς Υποψήφιος Πρόεδρος ΕΑΑΣ: ''ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ''



Το τελευταίο διήμερο έγινα αποδέκτης πληροφοριών ότι τάχα αποσύρθηκα από την εκλογική διαδικασία ή ότι εισήλθα στο νοσοκομείο ή ότι δεν μπορώ να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις της θέσεως του Προέδρου της Ε.Α.Α.Σ και άλλα πολλά.
         Το γεγονός το θεωρώ,απαράδεκτο,ανεπίτρεπτο,συκοφαντικό και αντιδεοντολογικό και το καταδικάζω απερίφραστα.
      Σέβομαι και τιμώ όλους τους συνυποψηφίους μου,για κανέναν δεν εξεφράσθην αρνητικά.
     Στην εκλογική διαδικασία για την ανάδειξη του νέου Δ.Σ εισήλθα ευθύς με την προκήρυξη των εκλογών την 22 Νοε.2013,έχοντας πλήρη επίγνωση των απαιτήσεων της θέσεως του Προέδρου,καθότι είμαι εκλεγμένος και ο εν ενεργεία Αντιπρόεδρος της Ενώσεως.

      ΔΗΛΩΝΩ ΚΑΤΗΓΟΡΙΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΠΑΣΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΩΝ ,αγνοώντας τις άνανδρες συκοφαντίες και θα είμαι ΠΑΡΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ,συνεχίζοντας την προσφορά μου στον συνάδελφο,όπως αυτό έκανα τα 40 χρόνια της ενεργού υπηρεσίας μου καθώς και την 3ετία της θητείας μου ως Αντιπρόεδρος της Ε.Α.Α.Σ.
                                                                                                               Με τα δέοντα προς όλους σας.
                                                                                                             Υπτγος ε.α Ευάγγελος Ν.Δανιάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου