**** Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα μας. Σας περιμένουμε και στα γραφεία μας, στο Παράρτημά μας στην Πλατεία Ελευθερίας (είσοδος: πεζόδρομος, Κανάρη 2) στην Κατερίνη ****

Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Μήνυμα νέου Αντιπροέδρου της ΕΑΑΣ Υπτγου ε.α. Ροζή Βασιλείου



Εκφράζω τις θερμές ευχαριστίες μου προς όλες και όλους τους συναδέλφους, που με τίμησαν με την ψήφο τους κατά τις αρχαιρεσίες της Ε.Α.Α.Σ. της 23 Φεβρουαρίου 2014 και με εξέλεξαν Αντιπρόεδρο του νέου Δ.Σ. της.

Επιτρέψτε μου μια ιδιαίτερη αναφορά στους συμμαθητές μου , αποφοίτους Σ.Σ.Ε. τάξεως 1980, και τους συναδέλφους μου του Τεχνικού Σώματος(ΤΧ), για την στήριξη τους, τους οποίους και ευχαριστώ ιδιαιτέρως.

Συγχαίρω όλους όσους προσήλθαν στις κάλπες για να ψηφίσουν και ιδιαίτερα αυτούς που εξελέγησαν.

 
Πιστεύω και ευελπιστώ πως θα φανώ αντάξιος της εκτίμησης και της εμπιστοσύνης όλων των συναδέλφων, ανεξαρτήτως βαθμού και προέλευσης, γιατί αυτά που μας ενώνουν είναι απείρως περισσότερα από αυτά που μας χωρίζουν.

Η έκφραση που με χαρακτηρίζει και ήταν το προεκλογικό μου σύνθημα  «όλοι μαζί μπορούμε» πρέπει να γίνει πράξη.


Εύχομαι στον Πρόεδρο και στα μέλη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου καλή δύναμη, καλό κουράγιο και επιτυχία στα νέα τους καθήκοντα προς ευόδωση των σκοπών της Ενώσεώς μας και των μελών μας γενικότερα.


Υπτγος ε.α. Ροζής Βασίλειος Νεοεκλεγείς Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της Ε.Α.Α.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου