**** Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα μας. Σας περιμένουμε και στα γραφεία μας, στο Παράρτημά μας στην Πλατεία Ελευθερίας (είσοδος: πεζόδρομος, Κανάρη 2) στην Κατερίνη ****

Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Ο Οικονομολόγος ε.α. Ε. Κολομέτσος γράφει για τα αναμενόμενα αναδρομικά των αποστράτων


PDF Εκτύπωση E-mail
Αγαπητοί φίλοι αποστρατοι που περιμένετε αναδρομικά.
Εχετε σκεφθει οτι καποιοι απο μας ισως κληθουν να επιστρεψουν χρηματα στα Μετοχικα μας Ταμεία; Με την αυξηση που θα δοθει, πολλοι αλλαζουμε κατηγορια του ποσοστου μειωσης του Ν 4093. Για παραδειγμα εγω απο 10% παω στο 12,6% ητοι καπου 9,9 ευρω για καθε μηνα που πρεπει να επιτραφει εφοσον η ΗΔΙΚΑ το εντοπισει.
Απο τους υπολογισμους που εχω κανει για τον εαυτο μου δικαιουμαι απο το ΓΛΚ 28 ευρω αυξηση κατα μηνα απο ονομαστικη αυξηση 160 ευρω.Αυτο αφορα το διαστημα απο ΙΑΝ '12 εως και ΙΟΥΝ 14 Δηλαδη για το διαστημα αυτο, αν εχω κανει σωστη δουλεια, εγω-ενδεχεται- να παρω αναδρομικα καπου 18 ευρω το μηνα
  Απο τον ΙΟΥΛΙΟ 14 που μειωθηκε το ΕΚΟΕΜΑ το ποσοστο μειωσης ειναι 10,98 % οποτε η αυξηση ειναι 40 ευρω μηναιως.
Τελικα για το καθενα μας ειναι διαφορετικο κατα τι.
Αντε και σε καλη μερια.
Ε.Κολομέτσος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου