**** Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα μας. Σας περιμένουμε και στα γραφεία μας, στο Παράρτημά μας στην Πλατεία Ελευθερίας (είσοδος: πεζόδρομος, Κανάρη 2) στην Κατερίνη ****

Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

΄΄Αύξηση 8 λεπτών στη σύνταξη αποστράτου μετά την απόφαση του ΣτΕ .

 

 Χάρισμα στην συγκυβέρνησή σας !!!

Η πολυδιαφημισμένη <<αύξηση>> των Αποστράτων χάρισμα σας!!!


Δυστυχώς μετά τις εξαγγελίες της συγκυβέρνησης  και των Μ.Μ.Ε. για μεγάλες αυξήσεις στους Αποστράτους όλοι οι κοινωνία  με δείχνει με το δάχτυλο <<........τυχερέ μόνο εσύ πήρες αυξήσεις στη γειτονιά ........δεν ξέρουμε κανέναν άλλο...........>>
Τι να του εξηγήσεις τώρα;;;;;;;;;;;  φεύγεις.......και σκέφτεσαι το <<παιχνίδι>> που έχει παιχθεί στις πλάτες σου......
 Στο τέλος όμως και παρά της δικαστικής απόφασης του ΣτΕ και της πλήρως δικαίωσης μου, άραγε γιατί αγωνίστηκα τόσο καιρό;;;;;;;; 
Η τεράστια δάκτυλοδεικτούμενη <<αύξησή>> στην σύνταξή μου είναι: 
ολόκληρα 8 λεπτά του ευρώ.
Πρέπει δε να αισθάνομαι και τυχερός και ευγνώμων  που παίρνω τέτοια <<αύξηση>>.
Δυστυχώς άλλοι συνάδελφοί μου πήραν λιγότερα από τον προηγούμενο μήνα Δεκ 14.


Ωραίο το σύστημά σου Σταικούρα: 
κέρδισα το Δικαστήριο.........μου επιστρέφεις  (λες) το 50% αλλά με τους δεκάδες νόμους κρατήσεων που έχεις ψηφίσει ( φωτογραφικοί για τα Στελέχη των Ε.Δ. και όχι μόνον, κάποιος θα με τσιμπούσε.......δεν μπορεί........όπως το περίμενα.......και με (ξανά) τσίμπησε και μου τα ξανά πήρες πίσω!!!
Περίμενα αναδρομικά για να βγάλουμε τα Χριστούγεννα αλλά.......
Τα δίνεις στα "ΑΚΑΘΑΡΤΑ" και ξαναγίνονται ΔΙΚΑ σου στα ΚΑΘΑΡΆ !!!!
(Λαϊκή σοφία) πόσο <<δίκιο>> έχεις Καραγκιόζη μου όταν λες: 

Το δικό μου ....δικό μου ..........και το δικό σου ...........πάλι δικό μου!!!


Το μαρτύριο μου τελικά δεν έχει ΤΕΛΟΣ  (πέντε χρόνια τώρα) .....πόσο Παναγιά μου ακόμη....... 

Αδιάψευστοι μάρτυρες φίλοι μου οι πίνακες των συντάξεων μου..........


Απόστρατος με 35 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας και με συντάξιμα 39 χρόνια με άνεργη σύζυγο και παιδί φοιτητή σε άλλη πόλη και το δεύτερό μου στην 3η Λυκείου

2 σχόλια:

  1. ψιλασχετο αλλα πειτε του κυριου συναδελφου οτι δικαιουται και ΕΟΒ τεκνων ή τουλαχιστον ενος(μιας και δεν ξερουμε την ηλικια εκεινου που σπουδαζει) αφου το αλλο πηγαινει ακομα στην τριτη λυκειου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το καλυτερο ξερετε ποιο ειναι? Οτι πολυ πιθανον τα αναδρομικα να... ΞΑΝΑφορολογηθουν με 20% επι του ακαθαριστου στη συμπληρωματικη φορολογικη δηλωση που θα κανουμε το 2016 αφου αφορουν εισοδηματα του 2014 που ομως θα φαινονται στη βεβαιωση αποδοχων του 2015!!! Μπορουν οι...οικονομικαριοι να μας διαφωτισουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή