**** Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα μας. Σας περιμένουμε και στα γραφεία μας, στο Παράρτημά μας στην Πλατεία Ελευθερίας (είσοδος: πεζόδρομος, Κανάρη 2) στην Κατερίνη ****

Πέμπτη 7 Απριλίου 2016

Οι Στρκοί και οι ΕΔ πάλι στο κρεβάτι του προκρούστη !

ΠΗΓΗ : staratalogia



Επειδή τις τελευταίες 2 ημέρες, γίναμε κοινωνοί δηλώσεων, ειδήσεων & πληροφοριών (που έως & τώρα που διαβάζετε αυτές τις γραμμές, δεν έχουν διαψευσθεί αρμοδίως), ας μου επιτραπεί να εκφράσω τις ταπεινές μου απόψεις, αναφορικά με τις δαπάνες των Ε.Δ. και τις φήμες για το νέο μισθολόγιο των στελεχών των Ε.Δ. & Σ.Α.

α. Αρχικά για την δήλωση των... 350 εκατομμυρίων, που πρέπει να κοπούν από τον Π/Υ των Ε.Δ., μάλλον διαφεύγει της ενημερώσεως, πως αυτά τα ποσά και ακόμα περισσότερα, έχουν εξοικονομηθεί από το 2010 και εντεύθεν με μια σειρά δημοσιονομικών μέτρων που και το ίδιο το ΣτΕ, αποφάσισε πως είναι αντισυνταγματικά και αφενός οφείλει η Δημόσια Διοίκηση να τα επιστρέψει, αφετέρου υφίσταται «κόκκινη γραμμή» για λήψη νέων δυσβάσταχτων μέτρων, εις βάρος των στελεχών των Ε.Δ. –Σ.Α., εν ενεργεία και εν αποστρατεία, που είδαν τις απολαβές τους να έχουν μειωθεί στα επίπεδα της τάξεως έως και 68%...!!! Ιδιαίτερα η εφαρμογή τουν.4093/2012, επέβαλε αναδρομικές μειώσεις στις συντάξεις τους σε αντίθεση με τον Ν.4024/ 2011 για το δημόσιο τομέα, οι διατάξεις του οποίου δεν είχαν αναδρομική ισχύ. Οι στρατιωτικοί υπέστησαν συγκεκριμένα με το νόμο αυτό ΠΕΝΤΕ (5) διαφορετικές μειώσεις και πέραν αυτών έχουν επιβληθεί ακόμη εννέα (9) μειώσεις ή περικοπές στις συντάξεις από το 2010.

Εάν φυσικά αυτά τα ποσά προτάθηκαν να μειωθούν από τις λοιπές δαπάνες του Π/Υ του ΥΕΘΑ, οφείλουμε να καταγράψουμε πως αν και, τα κονδύλια των δαπανών του Υπουργείου έχουν μειωθεί δραστικά τα τελευταία 6 έτη, ο βαθμός αυτός μείωσης είναι δυσανάλογος με τις ανάγκες του, που όλο και αυξάνονται συνεχώς, με τα θέματα που έχουν ανακύψει με τα hotspot και την εμπλοκή των Ε.Δ. σε αυτά, με την αύξηση των περιπολιών στο Αιγαίο και του αριθμού των αναχαιτίσεων, με τις ολοένα και αυξανόμενες απαιτήσεις υποστήριξης και συντήρησης των υφιστάμενων μέσων, που υποστηρίζουν (και) αυτές τις επιχειρήσεις κ.λπ.

β. Σημαντική παράμετρος επίσης, πως η προηγούμενη διακυβέρνηση της χώρας μας, επιβεβαίωσε τα αδιάσειστα στοιχεία μας, όπου στο μεσοπρόθεσμα πρόγραμμα 2013-2016, είχαν αναγραφεί ποσά παρακρατήσεων κατά πολύ λιγότερα (πάνω από ...200 εκατομ. Ευρώ η διαφορά), από αυτά που ήδη παρακρατήθηκαν κατ εφαρμογή του συνόλου των μνημονιακών νόμων και δη του ν.4093/2012, με τις πολλαπλές κρατήσεις-μειώσεις εις βάρος των Στρατιωτικών.

γ. Στη συνέχεια και για την υφέρπουσα φημολογία (?) περί νέου μισθολογίου των στελεχών των Ε.Δ. & Σ.Α. και εξορθολογισμό (!) διοικητικών και μισθολογικών βαθμών κλπ, ως... αντίβαρο-αντίμετρο (αντικατάσταση του ισοδυνάμου μέτρου), «εν είδη» προτάσεως εξοικονομήσεως (και άλλων) πόρων, από τα ίδια στελέχη, μερικές παρατηρήσεις:

1. Για να μην δημιουργείται «πλάνη» (εσκεμμένη ελέω κοινωνικού αυτοματισμού ?) στους μη γνωρίζοντες, να πληροφορήσουμε πως, δεν υπάρχει μισθολογική προαγωγή 2 βαθμών (!) με την αποστρατεία στα στελέχη των Ε.Δ., ακόμα και εάν υφίσταται αυτεπάγγελτη αποστρατεία (λαμβάνεις μόνο τον επόμενο βαθμο ) και φυσικά η μισθολογική προαγωγή βρίσκεται πάντα σε συνάφεια με την διοικητική... (και εφόσον έχεις λάβει την προβλεπόμενη τελευταία μισθολογική προαγωγή στον βαθμό που φέρεις, όσα χρόνια και να παραμείνεις στον ίδιο διοικητικό βαθμό, δεν μπορείς να λάβεις περαιτέρω μισθολογική προαγωγή)...

2. Θα συμβουλεύαμε την ηγεσία των Ε.Δ. μας, να επαναφέρει στο προσκήνιο την πρόταση-σχέδιο μισθολογίου που είχαμε καταθέσει (ως διυπουργική επιτροπή νέου μισθολογίου στελεχών Ε.Δ. & Σ.Α.), στην οποία είχαμε και σχετική εναλλακτική πρόταση, για εναρμόνιση του μισθολογίου μας με το αντίστοιχο του Δημοσίου τομέα (θα χρειαστεί φυσικά μια επικαιροποίηση, μετά τις αυξήσεις που επήλθαν στο νέο μισθολόγιο του Δημοσίου, στο τέλος του 2015).

3. Τέλος ας μην μας διαφύγει της προσοχής το γεγονός πως, η Δημόσια Διοίκηση, δεν έχει συμμορφωθεί εισέτι, με τις τελεσίδικες αποφάσεις-δικαιώσεις του ΣτΕ, αποφάσεις που όπως έγραψα και ανωτέρω, τεκμηρίωναν και νομικώς την αντισυνταγματικότητα των μειώσεων των αποδοχών των εν λόγω στελεχών (ακόμα και με την μορφή ενός νέου…. «εξορθολογιστικού» μισθολογίου).

ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ
Οικονομολόγος Αξκός ε.α. Π.Ν.

Y.Γ. Ερμηνεύοντας και το μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2015-2018 που κατέθεσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, όπου εμφανίζεται μέχρι το τέλος του 2018, μείωση του λειτουργικού Προϋπολογισμού του ΥΠ.ΕΘ.Α. και καμία πρόβλεψη (ως αύξηση των αντιστοίχων κονδυλίων) για την οριστική δικαίωση της αποφάσεως του ΣτΕ ή για τα αντίστοιχα κονδύλια συντήρησης-υποστήριξης των μέσων αλλά και εκπαίδευσης του προσωπικού (και αυτά χωρίς να γνωρίζουμε ακόμη επακριβώς τις επιπτώσεις του νέου ασφαλιστικού, στα στελέχη των Ε.Δ.), μάλλον θα πρέπει να αρχίσουμε να αποχαιρετούμε…. «την Αλεξάνδρεια, που χάνουμε».


(apofoitoissas.gr)Οι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου