**** Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα μας. Σας περιμένουμε και στα γραφεία μας, στο Παράρτημά μας στην Πλατεία Ελευθερίας (είσοδος: πεζόδρομος, Κανάρη 2) στην Κατερίνη ****

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

Τόσκας : Μισθολογικές προαγωγές τέλος οριστικά !

ΠΗΓΗ : onalert


 Το οριστικό τέλος στις μισθολογικές προαγωγές έχει μπει, σύμφωνα με όσα υποστηρίζει στην Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός προστασίας του Πολίτη Νίκος Τόσκας.

Απαντώντας σε κοινοβουλευτικό έλεγχο, και σε ερώτηση του ανεξάρτητου βουλευτή Ιάσονα Φωτήλα σχετικά με τις προθέσεις της κυβέρνησης για την εφαρμογή των αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας, ο κ. Τόσκας υπσοτηρίζει πως αρμόδιο είναι το συνερωτώμενο υπουργείο Οικονομικών.

Ωστόσο στην απάντησή του αποκαλύπτει πως ουσιαστικά η "ταφόπλακα" στις μισθολογικές προαγωγές έχει μπει καθώς δεν έχουν βρεθεί τα περίφημα "ισοδύναμα".

Πιο συγκεκριμένα, ο υπουργός αναφέρει:


Για να δείτε το πλήρες κείμενο της απάντησης κάντε κλικ πάνω στη φωτογραφία


Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της Ερώτησης:

Προς τους Υπουργούς - Οικονομικών - Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης - Εθνικής Άμυνας

Θέμα: Θα εφαρμοστούν οι αποφάσεις του ΣτΕ για τις αντισυνταγματικές περικοπές στα Σ.Α. και τις Ε.Δ.;

Στην υπ’ αριθμ. πρωτ. 164/19.02.2015 ερώτησή μας προς τους αρμόδιους Υπουργούς αναφορικά με τις αντισυνταγματικές περικοπές - όπως αυτές κρίθηκαν με τις υπ’ αρ. 2194/2014 και 2195/2014 αποφάσεις της Ολομελείας του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) - στις αποδοχές των στελεχών των Σωμάτων Ασφαλείας (Σ.Α.) και των Ενόπλων Δυνάμεων (Ε.Δ.), οι οποίες επιβλήθηκαν με το ν. 4093/2012 από την 1/8/2012, απαντήσατε ότι «πάγια δέσμευση των Υπουργείων σας ήταν η συμμόρφωση προς τις αμετάκλητες δικαστικές αποφάσεις».

Μάλιστα, σύμφωνα με τις εισηγήσεις των αρμόδιων Υπουργών, γίνεται σαφές ότι έχουν προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για τη διαδικασία καταβολής των αναπροσαρμοσμένων αποδοχών και συντάξεων καθώς και των διαφορών αποδοχών και συντάξεων, για το χρονικό διάστημα από 1.08.2012 έως και 31.12.2014. Επίσης, καθορίζεται ο χρόνος και η διαδικασία καταβολής. Ακόμη γίνεται σαφές ότι έχει γίνει η σχετική πρόβλεψη στον Κρατικό Προϋπολογισμό του έτους 2015 για την κάλυψη της επιπλέον δαπάνης μισθών και συντάξεων καθώς και των επόμενων οικονομικών ετών με σκοπό τη συμμόρφωση προς τις δικαστικές αποφάσεις που έχουν ήδη εκδοθεί.

Πάρα ταύτα, και σύμφωνα με σχετικές ανακοινώσεις από τις αρμόδιες σχετικές ενώσεις των Σ.Α. γίνεται γνωστό πως μέχρι σήμερα δεν έχετε προχωρήσει στην αποκατάσταση των μισθών των στελεχών των Σ.Α. και των Ε.Δ. στα επίπεδα του 2012 και ως εκ τούτου δεν υπάρχει συμμόρφωση με τις σχετικές αποφάσεις του ΣτΕ. Επί προσθέτως εκφράζουν έντονη ανησυχία ότι επίκειται από πλευράς της Κυβέρνησης η προώθηση προς ψήφιση στη Βουλή νέων ρυθμίσεων επί των ειδικών μισθολογίων, γεγονός που δεν συνδράμει στην εύρυθμη λειτουργία τους.

Αντίθετα, η συμμόρφωση της κυβέρνησης στις σχετικές αποφάσεις του ΣτΕ θα έπρεπε να βρίσκεται στις άμεσες προτεραιότητές της για λόγους δημοσίου συμφέροντος. Επειδή όλοι οφείλουν να συμμορφώνονται με τις αμετάκλητες δικαστικές αποφάσεις Επειδή είναι απαραίτητο ένα σχέδιο δημιουργίας ενός δίκαιου και σύγχρονου μισθολογίου για τα Σ.Α. και τις Ε.Δ. Επειδή είναι δεδομένη η επικινδυνότητα του επαγγέλματος όπως των Σ.Α. – φαίνεται και από την αύξηση της παραβατικότητας το α’ εξάμηνο του 2016 Επειδή εκτός από διάλογο με τις «συλλογικότητες» οφείλετε να έχετε ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας και με τα Σ.Α. και να ακούτε τα εύλογα αιτήματά τους, δεδομένων και των σχετικών αποφάσεων του ΣτΕ Επειδή κάποια στιγμή θα πρέπει να αρχίσετε να τηρείτε τις υποσχέσεις σας

Ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:

1. Για ποιους λόγους δεν έχουν επιστρέψει μέχρι σήμερα οι μισθοί των Σ.Α. και των Ε.Δ. στα επίπεδα του 2012, όπως η κυβέρνηση όφειλε και είχε δεσμευτεί ότι θα κάνει, σύμφωνα και με τις αποφάσεις του ΣτΕ;

2. Θα αναλάβετε νομοθετική πρωτοβουλία για την πλήρη εφαρμογή των δικαστικών αποφάσεων; Θα προχωρήσετε στην αποκατάσταση των ειδικών μισθολογίων των Σ.Α. και των Ε.Δ.; Και αν ναι, πότε;

3. Αληθεύουν οι ανησυχίες των Σ.Α. και των Ε.Δ. για περαιτέρω περικοπές στις απολαβές τους;

Ο ερωτών βουλευτής

Ιάσονας Φωτήλας- Αχαΐας

Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2016

Πρόσκληση ΣΕΕΘΑ !

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η
Αγαπητά μέλη και φίλοι του Συνδέσμου Σχολής Εθνικής Αμύνης (ΣΕΕΘΑ),
Την Δευτέρα, 5  Δεκεμβρίου 2016 και από ώρας 18:30πραγματοποιούμε στο αμφιθέατρο του Πολεμικού Μουσείου (Ριζάρη 2 και Βασιλ. Σοφίας) ημερίδα με θέμα:
"Οι Γεωπολιτικές Εξελίξεις στη Βαλκανική και Ανατολικό Μεσόγειο
και οι Τουρκικές Αναθεωρητικές Τάσεις"
Εισηγητές της Ημερίδας οι κύριοι:
1. Ιωάννης Κοραντής, Πρέσβης ε.τ.
"Τουρκική πολιτική στα Βαλκάνια σε ένα μεταβαλλόμενο διεθνές περιβάλλον: συνέχεια ή αναθεώρηση;"
2. Διονύσιος Χιόνης, Καθηγητής Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου,
"Η Οικονομική και Νομισματική Ανισορροπία,
Παράγοντας Αποσταθεροποίησης της Ευρωζώνης"
3. Χριστόδουλος Γιαλουρίδης, Καθηγητής Παντείου Πανεπιστημίου,
"Κύπρος και Τουρκικός Αναθεωρητισμός στην Ανατολική Μεσόγειο".
4. Δρ. Κωνσταντίνος Φίλης, Διευθυντής ερευνητικών προγραμμάτων ΙΔΙΣ,
"Ο παράγων Τουρκία σε ένα ασταθές περιφερειακό περιβάλλον".
Συντονιστής: Χαράλαμπος Πόκας, Αντιστράτηγος ε.α. -Μέλος Δ.Σ. ΣΕΕΘΑ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
18:00 - 18:30 Προσέλευση Προσκεκλημένων
18:30 - 18:35 Χαιρετισμός Προέδρου ΣΕΕΘΑ
18:35 - 18:40 Εισήγηση Συντονιστού
18:40 - 20:00 Εισηγήσεις Ομιλητών
20:00 - 20:30 Ερωτήσεις - Συζήτηση
20:30 - 20:35 Επίδοση Αναμνηστικών
Η παρουσία και η συμμετοχή σας στην παραπάνω Ημερίδα θα αποτελέσει ιδιαίτερη τιμή για το ΣΕΕΘΑ.
   Ο Πρόεδρος                                                            Ο Γενικός Γραμματέας
Λάμπρος Καζάκος                                                      Χρήστος Μπολώσης
Αντιστράτηγος ε.α.                                                     Υποστράτηγος ε.α.

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016

Εορτή Ημέρας Ενόπλων Δυνάμεων ( 21 Νοε 2016 ) !

Με θρησκευτική και μεγαλοπρεπή ευλάβια εορτάστηκαν  σήμερα στην πόλη της Κατερίνης τα εισόδια της Θεοτόκου και η Ημέρα των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας.

Στην λαμπρή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι Θρησκευτικές, Πολιτικές και Στρατιωτικές αρχές της Κατερίνης.

Μετά την  δέηση έγινε κατάθεση στεφάνου στην πλατεία ελευθερίας και στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου εδόθη μικρή δεξίωση .

Ακολουθεί βίντεο από την κατάθεση στεφάνων και φωτογραφικό ρεπορτάζ από τον Πρόεδρο του Παραρτήματός μας.

  













Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2016

Μήνυμα Προέδρου ΤΣ/ΕΑΑΣ Νομού Πιερίας για την Ημέρα των Ενόπλων Δυνάμεων !



Σήμερα 21 Νοεμβρίου,  εορτάζουμε μια από τις μεγαλύτερες  εορτές της Ορθοδοξίας, τα Εισόδια της Υπεραγίας Θεοτόκου, και  παράλληλα τιμούμε  τα  στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων  ως ελάχιστη αναγνώριση της  προσφοράς τους στον Ελληνισμό και την Πατρίδα μας.

Παράλληλα τιμούμε και τα εν αποστρατεία στελέχη καθόσον η σημερινή ημέρα είναι και  ημέρα των Αποστράτων /Βετεράνων 

Τιμούμε τη σημερινή γενιά των Ενόπλων μας Δυνάμεων, που υπηρετώντας καθημερινά, νύχτα και ημέρα,  αποδεικνύουν σε κάθε περίσταση, πως διαθέτουν  και πνεύμα γνήσιου πατριωτισμού και αυτοθυσίας.


Ο ελληνικός λαός  σας περιβάλλει  με εμπιστοσύνη και τιμή, γιατί εσείς έχετε αφιερώσει τη ζωή σας στην υπηρεσία του υπέρτατου αγαθού, που δεν είναι άλλο από την εδαφική ακεραιότητα και την εθνική ανεξαρτησία της χώρας.

Εύχομαι, η Παναγία μας και Υπέρμαχος Στρατηγός, να δίνει δύναμη σε εσάς, στις οικογένειες σας και σε όλο το ελληνικό έθνος. 

Ζήτω οι Ένοπλες Δυνάμεις.
Ζήτω το Έθνος.

Με εκτίμηση προς όλους ΕΣΑΣ

Ταγματάρχης ε.α. Γεώργιος Χατζημαλλής
Πρόεδρος ΤΣ/ΕΑΑΣ Νομού Πιερίας

Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2016

Ζημίωσαν το ΜΤΣ με 460 εκατ. ευρώ !

ΠΗΓΗ : staratalogia



Βαριές κατηγορίες κατά 10 προέδρων και γενικών διευθυντών

Στο Εφετείο της Αθήνας ξεκίνησε μία δίκη η οποία στην πορεία της αναμένεται να καταδείξει πώς ένα πάλαι ποτέ ισχυρό ταμείο, όπως ήταν το Μετοχικό Ταμείο Στρατού (ΜΤΣ), κατέληξε σήμερα να δυσκολεύεται να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του (διανομή μερίσματος) στους περίπου 60.000 δικαιούχους απόστρατους στρατιωτικούς και αστυνομικούς.

Στο εδώλιο του Β΄ Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων της Αθήνας κάθονται επτά διατελέσαντες πρόεδροι και γενικοί διευθυντές του ΜΤΣ, κατά τη χρονική περίοδο 2000-2010, οι οποίοι αντιμετωπίζουν το κακούργημα της απιστίας σε συνδυασμό με τον Νόμο 1608/50 περί καταχραστών του Δημοσίου. Η εξέλιξη της δίκης και η ετυμηγορία του δικαστηρίου αναμένονται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς, τουλάχιστον κατά την κρίση του Συμβουλίου Εφετών το οποίο παρέπεμψε στο ακροατήριο τους κατηγορουμένους, στην κακή κατάσταση που βρίσκεται σήμερα το Μετοχικό Ταμείο Στρατού συνετέλεσαν, εκτός από την οικονομική κρίση και το PSI, και μια σωρεία λαθών και παραλείψεων στη διαχείρισή του επί σειρά ετών. Συγκεκριμένα, οι κατηγορούμενοι φέρονται ότι με τις πράξεις τους ή τις παραλείψεις τους ζημίωσαν την περιουσία του Μετοχικού Ταμείου Στρατού περίπου κατά 460 εκατομμύρια ευρώ.

Η πρώτη μήνυση

Η Δικαιοσύνη άρχισε να ασχολείται με την υπόθεση όταν κατατέθηκε σχετική μηνυτήρια αναφορά -τον Οκτώβριο του 2012- από τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Ανεξάρτητης Κίνησης Στρατιωτικών (ΑΚΙΣ). Αφορμή για την κατάθεση της μηνυτήριας αναφοράς απετέλεσε η έκθεση της ειδικής οικονομικής επιθεώρησης που διεξήχθη στο ΜΤΣ το 2012, από το Γραφείο Οικονομικής Επιθεώρησης της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικού Σχεδιασμού και Υποστήριξης του υπουργείου Εθνικής Άμυνας (ΓΔΟΣΥ/ΥΠΕΘΑ).


Οι εισαγγελείς Διαφθοράς διεξήγαγαν προκαταρκτική εξέταση για την υπόθεση και ύστερα από περίπου δύο χρόνια ερευνών κατέληξαν στην άσκηση ποινικών διώξεων. Σύμφωνα με τους εισαγγελείς, οι διοικήσεις του ΜΤΣ κατά το επίμαχο διάστημα μοίραζαν στους δικαιούχους κάθε χρόνο χρηματικά ποσά ως μέρισμα που υπολόγιζαν αυθαίρετα, χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τους την πραγματική οικονομική κατάσταση του Ταμείου, που παρουσίαζε τρομακτικές ζημιές. Μετά την ολοκλήρωση της ανάκρισης, που διήρκεσε πολλούς μήνες, εκδόθηκε βούλευμα από το Συμβούλιο Εφετών με το οποίο παραπέμπονταν σε δίκη οκτώ διατελέσαντες πρόεδροι και γενικοί διευθυντές του Μετοχικού Ταμείου Στρατού (ένας εκ των κατηγορουμένων απεβίωσε).

Κατά την κρίση των δικαστικών Αρχών, οι εμπλεκόμενοι στην υπόθεση προέβησαν σε σειρά πράξεων που συνιστούν το αδίκημα της απιστίας, όπως ήταν η παράνομη διανομή μερίσματος, η υπέρβαση του νόμιμου ορίου των επενδύσεων, η σκόπιμη σύνταξη ανακριβών και εσφαλμένων ισολογισμών, απολογισμών, προϋπολογισμών κ.λπ.

Τεράστια δικογραφία

Η ακροαματική διαδικασία αναμένεται να είναι πολύμηνη, καθώς η δικογραφία είναι τεράστια -περιλαμβάνεται σε πέντε ογκώδεις φακέλους- και οι μάρτυρες, κατηγορητηρίου και υπερασπίσεως, που θα εξεταστούν αναμένεται να φθάσουν τους 40! Ως πολιτική αγωγή στη δίκη παρίσταται το Μετοχικό Ταμείο Στρατού, με δικηγόρο τον Κωνσταντίνο Κοτσαλή, για ηθική βλάβη ύψους 10.000 ευρώ. αξιώνοντας παράλληλα αποζημίωση ποσού 5,8 δισ. ευρώ (!).

Από την πλευρά τους, οι κατηγορούμενοι, όπως φάνηκε από τις ερωτήσεις των συνηγόρων υπεράσπισης κ.κ. Βαρλάμη και Ανδριόπουλου προς την πρώτη μάρτυρα κατηγορητηρίου, θα ισχυριστούν ότι δεν είχαν δόλο να ζημιώσουν το Ταμείο και πως δεν διέπραξαν κάποια παρατυπία, αλλά, αντιθέτως, υπέβαλαν τις λογιστικές καταστάσεις με βάση όσα ορίζει η νομοθεσία για τους φορείς κοινωνικής ασφάλισης.

(

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

Ανακοίνωση Υπτγου ε.α Δανιά Ευαγγέλου : Υποψήφιος για πρόεδρος της ΕΑΑΣ ! ( Εκλογές 19 Φεβ 2017 ) !



 ANAKOΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΟΣ

Αγαπητοί Πρόεδροι των Παραρτημάτων της ΕΑΑΣ,
Σας ενημερώνω ότι σήμερα 18 Νοε.2016, κατέθεσα εκ νέου αίτηση υποψηφιότητας για την θέση του Προέδρου της ΕΑΑΣ.
Από σας ζητώ την στήριξή σας, με ξέρετε, ύστερα από την 6ετή θητεία μου στην ένωση, πάρα πολύ καλά ποιος είμαι και πως εργάζομαι.
Η εκ νέου υποψηφιότητά μου στηρίζεται στην αγάπη σας, αλλά και την ηθική μου υποχρέωση έναντι αυτών που στις εκλογές της ΕΑΑΣ του 2011 αλλά και του 2014 με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους.
Σας καλώ να ενημερώσετε τα μέλη μας για την καθολική ει δυνατόν συμμετοχή στις εκλογές, έτσι ώστε όλοι μαζί να δώσουμε ηχηρό μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση ότι είμαστε παρόντες και απαιτούμε αντιμετώπιση βάσει της προσφοράς μας και όχι ως παρίες.


                                                                     Φιλικά και Συναδελφικά..

Ανακοίνωση Υπτγου ε.α Δανιά Ευαγγέλου : Υποψήφιος για πρόεδρος της ΕΑΑΣ ! ( Εκλογές 19 Φεβ 2017 ) !



 ANAKOΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΟΣ

Αγαπητοί Πρόεδροι των Παραρτημάτων της ΕΑΑΣ,
Σας ενημερώνω ότι σήμερα 18 Νοε.2016, κατέθεσα εκ νέου αίτηση υποψηφιότητας για την θέση του Προέδρου της ΕΑΑΣ.
Από σας ζητώ την στήριξή σας, με ξέρετε, ύστερα από την 6ετή θητεία μου στην ένωση, πάρα πολύ καλά ποιος είμαι και πως εργάζομαι.
Η εκ νέου υποψηφιότητά μου στηρίζεται στην αγάπη σας, αλλά και την ηθική μου υποχρέωση έναντι αυτών που στις εκλογές της ΕΑΑΣ του 2011 αλλά και του 2014 με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους.
Σας καλώ να ενημερώσετε τα μέλη μας για την καθολική ει δυνατόν συμμετοχή στις εκλογές, έτσι ώστε όλοι μαζί να δώσουμε ηχηρό μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση ότι είμαστε παρόντες και απαιτούμε αντιμετώπιση βάσει της προσφοράς μας και όχι ως παρίες.

                                                                     Φιλικά και Συναδελφικά..

Β΄Πανελλήνιο Συνέδριο Προσκυνηματικών Περιηγήσεων ( 25-26 Νοε 2016 ) !






Εορτασμός Ημέρας Ενόπλων Δυνάμεων ( 21 Νοε 2016 ) !


Κατόπιν σχετικού εγγράφου από την Ταξιαρχία, γνωρίζουμε στα μέλη μας ότι ο εορτασμός της Ημέρας των Ενόπλων Δυνάμεων θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016 Νοεμβρίου με τις παρακάτω εκδηλώσεις :

α.  Δοξολογία στον Καθεδρικό Ιερό Ναό Θείας Ανάληψης την 21 Νοε 2016 και ώρα 10:30.

β.   Κατάθεση στεφάνων την 21 Νοε 2016 και ώρα 11:00 στον χώρο του μνημείου της Πλατείας Ελευθερίας Κατερίνης/

γ.   Παράθεση δεξίωσης την 21 Νοε 2016 και ώρα 11:30 στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κατερίνης.

Στις εορταστικές εκδηλώσεις θα παραστεί ο Δκτής της Ταξιαρχίας.

Πέρας προσέλευσης στον Ι.Ν Θείας Ανάληψης 10:20

Παρακαλούνται τα μέλη μας όπως τιμήσουν με την παρουσία τους την παραπάνω εκδήλωση.

Προϋπολογισμός ΥΠΕΘΑ 2017: Συρρίκνωση ακόμα και στην στολή του φαντάρου !

ΠΗΓΗ : onalet


18.11.2016 | 07:01
 «Verba volant, scripta manent», για να χρησιμοποιήσω μια λατινική φράση απο αυτές που τόσο αρέσουν στην κυβέρνηση.

Και επειδή τα κυβερνητικά λόγια για καλύτερες ημέρες, αξιοπρέπεια κτλ έχουν γίνει «κουρελόχαρτο» εδώ και καιρό ας δούμε, και ας νιώσουμε δυστυχώς θλίψη, τι φέρνει στην Εθνική Άμυνα το 2017 μέσα απο επίσημο έγγραφο του ΥΠΕΘΑ που περιγράφει την κατεύθυνση που έχει δώσει η πολιτική ηγεσία και η κυβέρνηση για τον χώρο της Άμυνας. Και να σημειωθεί πως μιλάμε για το «ανθρώπινο» κομμάτι του προϋπολογισμού και όχι το εξοπλιστικό.

Ανάμεσα σε άλλα, μεταξύ των οποίων και κάποια σωστά (πχ η τακτοποίηση των υπαρχουσών οφειλών του ΕΟΠΥΥ) τα οποία όμως η ζωή έχει δείξει πως είναι σχεδόν αδύνατα τα γίνουν, (όχι με ευθύνη των ΕΔ αλλά με ευθύνη του χαώδους και αναποτελεσματικού δημοσίου, άσχετα αν στο τέλος την ζημιά την υφίστανται οι ΕΔ) αναφέρεται για παράδειγμα:ε. Αποφυγή δημιουργίας νέων δομών (Μονάδων-Υπηρεσιών) που συνεπάγονται κόστος και συνεχής προσπάθεια αναδιοργάνωσης – αναδιάταξης των ΕΔ με σύσταση δομών μικρότερων, πιο ευέλικτων και με μεγαλύτερη ισχύ πυρός.

Προφανώς αυτές οι μικρότερες δομές συνεπάγονται και λιγότερο προσωπικό. Το πώς θα γίνει αυτό είναι ακόμα άγνωστο αλλά όλοι μπορούμε να σκεφτούμε μερικούς τρόπους και σίγουρα κάτι έχουν σκεφτεί στον ΣΥΡΙΖΑ που πάντα ήθελαν να συρρικνώσουν τις ΕΔ μιλώντας για «μικρότερου σχήματος και υποδομών και μικρότερου κόστους» ΕΔ.

Σε άλλο σημείο αναφέρεται: ιθ. Εξέταση της αναδιοργάνωσης Μονάδων, στις οποίες έχουν εγκατασταθεί τα οπλικά συστήματα (RADAR,AIRC2, Κ/Β,SHORADS), στην κατεύθυνση της σύμπτυξης των δραστηριοτήτων υποστήριξης, του περιορισμού του προσωπικού και της βελτιστοποίησης του τρόπου παροχής των αντίστοιχων υπηρεσιών.

«Τσούξιμο» στην τσέπη των Στρατιωτικών που ακόμα περιμένουν την εφαρμογή του …ΣτΕ …αναμένεται να φέρουν και οι (έστω…«κοινωνικοποιημένες») ιδιωτικοποιήσεις που είναι βέβαιο πως θα έχουν κόστος στην καθημερινότητα του προσωπικού, μιλάω για το σημείο που αναφέρει:στ.Σταδιακή διάθεση των οικονομικών δραστηριοτήτων των Στρατιωτικών Εκμεταλλεύσεων εξυπηρέτησης προσωπικού των ΕΔ σε εξωτερικούς φορείς, συμπεριλαμβανομένων και αυτών της κοινωνικής και αλληλέγγυας οικονομίας του Ν.4430/16, προκειμένου να εξοικονομηθούν προσωπικό και μέσα, προς ενίσχυση της επιχειρησιακής ετοιμότητας, με απώτερο στόχο τη περιστολή της ανεργίας.

Όσο για το αν έτσι καταπολεμά κανείς την ανεργία…και για το αν είναι δουλειά του Στρατού να παριστάνει τον ΟΑΕΔ ας το απαντήσει ο καθένας μόνος του. Ειδικά όταν ταυτόχρονα κόβεται το εποχικό προσωπικό αφού στο ίδιο χαρτί αναφέρεται:κα. Μείωση προσλήψεων εποχικού προσωπικού.

Ένα άλλο σημείο, τελείως ενδεικτικά, είναι το σημείο :η. Υλοποίηση νέου σχεδίου μεταθέσεων του στρατιωτικού προσωπικού, με κοινωνικοοικονομικά κριτήρια, προς εξοικονόμηση εξόδων μετακίνησης και εγκατάστασης. Παράλληλα εξετάζεται η περιστολή των εθνικών θέσεων σε πρεσβείες και άλλους διεθνείς οργανισμούς (ΝΑΤΟ, ΕΕ), καθώς και των μεταπτυχιακών σπουδών στο εξωτερικό, προς εξορθολογισμό αυτών.

Να μειώσουμε λοιπόν την παρουσία μας….Άρα και την επιρροή μας ! Ελεύθερο λοιπόν το «γήπεδο» στους «γείτονες» για να πείσουν αυτοί για τις θέσεις τους. Να κοπούν και τα μεταπτυχιακά στο εξωτερικό που φυσικά δεν γίνονται μόνο για το «χαρτί» αλλά για να υπάρξει συγκέντρωση πολύτιμων εμπειριών, δημιουργία επαφών, κτλ…«Φυσικά» υπάρχουν και αλλού αντικίνητρα στην βελτίωση του προσωπικού (πχ:ιε.Εξέταση μείωσης των αποζημιώσεων που καταβάλλονται για την πληρωμή απόκτησης τίτλων πτυχίων ξένων γλωσσών των στελεχών). Όσο για τις μεταθέσεις με «κοινωνικοοικονομικά κριτήρια»….Δηλαδή; Πάνω απο τα επιχειρησιακά; Ισοδύναμα με τα επιχειρησιακά; Άγνωστο.

Σε άλλο σημείο αναφέρεται:ιβ.Περαιτέρω βελτίωση της κάλυψης των αναγκών των Ενόπλων Δυνάμεων με ιδία μέσα, μέσω της βέλτιστης αξιοποίησης των Στρατιωτικών Εργοστασίων και του εξειδικευμένου στρατιωτικού και πολιτικού προσωπικού (σε τομείς όπως η συντήρηση οχημάτων, αρμάτων, ιπταμένων μέσων, οπλικών συστημάτων, η προμήθεια ειδών ένδυσης – υπόδησης , η παρασκευή φαρμάκων, προμήθεια αζώτου, αεροπορικών βιομηχανικών αερίων, χαρτών κ.λπ.), καθώς επίσης και της μη αμυντικής εγχώριας βιομηχανίας (υλικά διττής χρήσης, γενικό αναλώσιμο υλικό και ανταλλακτικά κλπ), παρέχοντας κίνητρα και προϋποθέσεις, για την εν λόγω συνεργασία, με βάση το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο.

Ας υποθέσουμε (με μπόλικη φαντασία) πως όλα αυτά γίνονται…Έχει προβληματιστεί η κυβέρνηση και κυρίως το οικονομικό Επιτελείο για το τι ρισκάρει μέσω αυτής της βραχυπρόθεσμα θετικής κίνησης; Τι σημαίνει για την Εθνική Οικονομία το να γλιτώσεις λίγα λεφτά προκαλώντας ζημιά στην ιδιωτική οικονομία, καταστρέφοντας τον κύκλο της παραγωγής; Και αν τελικά μεσο-μακροπρόθεσμα η Εθνική Οικονομία κερδίζει ή χάνει;

Τι να πεί κανείς για το «κόψιμο» ακόμα και στα είδη ένδυσης των οπλιτών και μάλιστα απο μια κυβέρνηση που ως αντιπολίτευση τις άρεσε να σχολιάζει τέτοια θέματα ακόμα και όταν δεν υπήρχαν; Λέει λοιπόν: ιγ.Περιορισμός των χορηγούμενων ειδών ένδυσης και υπόδησης σε μαθητές Παραγωγικών Σχολών και οπλίτες, μέσω αναθεώρησης των υφιστάμενων κλιμακίων χορήγησης και επανεξέταση του νομικού πλαισίου περί κατάταξης νεοσυλλέκτων οπλιτών, έτσι ώστε οι ΕΣΣΟ να είναι ισάριθμες προκειμένου να δύναται να μειωθεί ο αριθμός των λειτουργούντων ΚΕΝ.

Κόψιμο έρχεται ακόμα και σε όσους δικαιώθηκαν απο την Δικαιοσύνη! Αφού αναφέρεται:ιδ. Επανεξέταση ισχύοντος καθεστώτος αποστρατειών, ώστε να προκύψουν τρόποι μείωσης της σχετιζόμενης αποζημίωσης των διοικητικά αποκατασταθέντων.

Λίγο πριν το τέλος ας σταθώ στα στοιχεία του ίδιου του ΥΠΕΘΑ που (απίστευτο;) μιλάει μόνο του για τα πρόβληματα που ΗΔΗ έχει: τη περίοδο 2009-2016, ήτοι συνολική μείωση περί τα 3.392,75 εκατ. € (ποσοστό 52,02%) ,γεγονός που δυσχεραίνει την ομαλή και έγκαιρη ανταπόκριση των ΕΔ στο διαρκώς αυξανόμενο κοινωνικό και επιχειρησιακό τους έργο, και σε αυξανόμενο περιβάλλον αστάθειας της ευρύτερης Ν.Α. Μεσογείου. 5. Προς επίτευξη δημοσιονομικού οφέλους,το ΥΠΕΘΑ εισηγήθηκε με το (β) σχετικό την κατάρτιση του Π/Υ του, έτους 2017, ο οποίος ανέρχεται στο ποσό των 3.030 εκατ. € (μειωμένος κατά 100,40 εκατ. € από το έτος 2016).

Τέλος επειδή ο πρωθυπουργός χρησιμοποίησε στην συνάντηση με τον Μπάρακ Ομπάμα την (λατινική επίσης) φράση pacta sunt servanda η οποία πάντως σημαίνει πως οι συμφωνίες πρέπει να τηρούνται, ας ρωτήσω, ποια ακριβώς ήταν η συμφωνία της πολιτείας με έκαστο Στέλεχος των ΕΔ όταν πρίν πχ 10 ή 12 ή 16 χρόνια εντάσσονταν στο Στράτευμα; Τι του ζήτησε (και σιωπηρά) πλέον των ρητώς συμφωνηθέντων, τι του υποσχέθηκε (και σιωπηρά) και τι του πρόσφερε; Ποιό ήταν το αντιστάθμισμα ας πούμε στις απλήρωτες υπερωρίες;

Επίσης τι υποσχέθηκε η πολιτεία, το κράτος, σε έκαστο πολίτη ώς αντιστάθμισμα στην δαπανηρή (είναι η αλήθεια) και συστηματική επένδυση που έκανε μέσω τις φορολογίας για τις ΕΔ; Σίγουρα όχι αυτό που ζούμε.

Θα μπορούσε βέβαια η απάντηση να είναι πως λόγω κρίσης τα πραγματα άλλαξαν για όλους…Αλλά δεν είναι έτσι. Τα πράγματα άλλαξαν για όσους δεν μπορούσαν να πάνε κόντρα, τον ιδιωτικό τομέα και τα κομμάτια του κράτους που δεν είχαν φωνή και δεν μπορούσαν να αντιδράσουν, για τους υπόλοιπους, συμπεριλαμβανομένης της τάξης των πολιτικών τα πράγματα ίσως και να καλυτέρευσαν αφού ακόμα και η μικρή ονομαστική απώλεια αποδοχών και προνομίων που ίσως να είχαν αντισταθμίστηκε απο την κατακρήμνηση τιμών και αξιών. Δηλαδή (αυτοί)τελικά ζουν καλύτερα…. Και αν πιστέψουμε το κυβερνητικό παραμύθι περί ανάπτυξης ως αληθές, όχι μόνο ζουν καλύτερα αλλά επιλέγουν (γιατί άραγε αφου δεν το επιβάλλουν οι αριθμοί πλέον;) και ποιοί θα εξακολουθήσουν να ζούν άσχημα.


Πηγή: kostasattias.wordpress.com











Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016

Ενημερωτικό Σημείωμα !

Οι ενέργειες και παρεμβάσεις της ΠΟΣ απέδωσαν και πάλι. Έγινε αποδεκτή η πρόταση για επιστροφή των αναδρομικών, που ζητήθηκε αρχικά προφορικά (ανακοίνωση 68/ 27/9) και μετά με επιστολή......
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ του ΓΛΚ 16/11/2016
----------------------------
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ - ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ
Σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 44 του ν. 4387/2016 και την εγκύκλιο αριθμ. Φ.10070/οικ.23637/977/8-8-2016 της Γενικής Δ/νσης Κοινωνικής Ασφάλισης του Υπουργείου Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης & Κοινωνικής Αλληλεγγύης, ήδη από τη σύνταξη μηνός Οκτωβρίου 2016, η κράτηση για υγειονομική περίθαλψη (σε ποσοστό 6%) , υπολογίζεται στο καταβαλλόμενο ποσό κύριας σύνταξης αφού αφαιρεθούν τα ποσά που αντιστοιχούν στην Εισφορά Αλληλεγγύης Συνταξιούχων (ΕΑΣ) και στις μειώσεις που έγιναν με βάση τις διατάξεις του ν. 4024/2011, ν. 4051/2012 και ν.4093/2012 και πριν από τον υπολογισμό του φόρου.
Επιπρόσθετα σας πληροφορούμε ότι τους αμέσως επόμενους μήνες, θα σας επιστραφούν αναδρομικά τα επιπλέον παρακρατηθέντα από 1-7-2016 ημερομηνία ισχύος του άρθρου 44 του ν. 4387/2016.

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2016

Ενημέρωση από Άνχη ε.α. Χρήστο Χρηστίδη !

ΣΧΟΛΙΟ : Το κοινοποιώ για να μάθουν κάποιοι  ότι :

΄΄ Φαίνεται ότι το μείζον των μελών του ΔΣ της ΕΑΑΣ δεν επιμελείται των συμφερόντων μας όπως ο νόμος ορίζει και εμείς είμαστε οι απόβλητοι, οι γραφικοί, οι μοναχικοί καβαλλάρηδες.΄΄







Σήμερα που ο απερχόμενος Πρόεδρος των ΗΠΑ επισκέπτεται την Ελλάδα και αποτελεί το μείζον ζήτημα της επικαιρότητας θα αναφερθώ σε ένα θέμα που αφορά ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ και τις οικογένειές τους.

Θα σας κουράσω αλλά αξίζει να το διαβάσετε για να ενημερωθείτε και να το κοινοποιήσετε ώστε να ενημερωθούν κι άλλοι που το επιθυμούν.
Προ 4 ετών και κάτι μηνών - 21/6/2012 -διενεργήθηκε Οικονομική Επιθεώρηση στο ΜΤΣ που αφορούσε στην περίοδο από το 1988 - 2010 προκειμένου να διαπιστωθούν λάθη, παραλείψεις ή και ατασθαλίες στη διαχείρισή του.
Η επιθεώρηση αυτή ήταν αποτέλεσμα ΠΟΛΛΩΝ και ΠΟΛΥΕΠΙΠΕΔΩΝ ενεργειών που έκανε η Ανεξάρτητη Κίνηση Στρατιωτικών (Α.Κί.Σ) αλλά και άλλα ΝΠΙΔ που δραστηριοποιούνταν έντονα στο χώρο των αποστράτων ασκώντας πίεση τόσο στο ΥΕΘΑ όσο και σε άλλα Υπουργεία.
Δεν θέλω να αδικήσω κανένα ΝΠΙΔ που τότε κινήθηκε προς την ίδια με την ΑΚΙΣ κατεύθυνση και απλά τους ευχαριστώ δημόσια.
Αντίγραφο της Οικονομικής Επιθεώρησης περιήλθε στα χέρια μας με περίεργο τρόπο πεταμένο κάτω από την πόρτα των γραφείων μας μέσα σε φάκελλο με ανώνυμη τυπωμένη σε υπολογιστή επιστολή που έγραφε "ΚΑΝΤΕ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ".
40 σελίδες που έβριθαν αποκαλύψεων, έβριθαν ζητημάτων προς διερεύνηση κ.ο.κ
Η ΑΚΙΣ θέλοντας να ακολουθήσει την πλέον ενδεδειγμένη οδό ΖΗΤΗΣΕ με έγγραφά της ΕΠΙΣΗΜΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ της υπόψιν επιθεώρησης από την ΕΑΑΣ, το ΜΤΣ και το ΥΕΘΑ.
ΟΥΔΕΙΣ εκ των προαναφερομένων της χορήγησε αντίγραφο απαντώντας ΟΤΙ ΩΣ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΑΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΜΤΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΝΟΜΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ. Το Υπουργείο ΔΕΝ απάντησε ποτέ.
Μια σειρά εγγράφων, κινητοποιήσεων, παραστάσεων σε Υπουργούς και υπηρεσιακά στελέχη, επίδοση σωρείας υπομνημάτων σε κόμματα ,εξωδίκων κλπ ΔΕΝ μας καθιστούσε έχοντες ΕΝΝΟΜΟ συμφέρον και το ΜΤΣ μάλλον ανήκε σε κάποιους άλλους....κάποιους τρίτους, τους Νεφελίμ ενδεχομένως.
Η έκθεση όμως ΖΕΜΑΤΑΓΕ και μας έβαλε σε τρομερή περισυλλογή. ΤΙ ΝΑ ΠΡΑΞΟΥΜΕ;
Η ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΛΟΓΙΖΕ Η ΕΚΘΕΣΗ ΕΦΤΑΝΕ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ 432 ΕΚΑΤ ΕΥΡΩ!!!!!
Συμβουλευόμενοι το δικηγόρο μας κ. Κοκοτό Παντελή τον οποίο ευχαριστώ δημόσια για την προσφορά του απεφάνθη ότι ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ νομικά αφού η επιθεώρηση έστω και τυχαία ήταν πλέον σε γνώση μας.
Έτσι το τότε ΔΣ της ΑΚΙΣ ΥΠΕΒΑΛΛΕ ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ προκειμένου η Δικαιοσύνη πλέον, να διερευνήσει και να αποφανθεί αν προκύπτουν αξιόποινες πράξεις των επικεφαλής του ΜΤΣ κατά την τέλεση των καθηκόντων τους από το έτος 1988- 2010.
Τότε το ΔΣ της ΑΚΙΣ απαρτιζόταν από τους:
1. Χρήστο ΧΡΗΣΤΙΔΗ
2. Βασίλειο ΡΟΖΗ
3. Στυλιανό ΚΑΣΤΡΑΝΤΑ
4. Κωνσταντίνο ΦΙΤΣΑΛΗ
5. Αναστάσιο ΦΕΓΓΟ
6. Κυριακή ΚΑΛΤΣΙΔΟΥ
7. Αναστάσιο ΦΑΡΑΝΤΑΤΟ
8. Παναγιώτη ΛΥΡΙΩΤΑΚΗ
9. Παντελεήμων ΚΡΑΓΚΑΡΗ
Αναφέρω τα ονόματα για να γνωρίζουν οι συνάδελφοι ποιοι μπήκαν τότε μπροστά και όχι πίσω από τα πληκτρολόγια της μαχητικής βαριεμάρας και της θαλπωρής του καναπέ.
Αύριο ΕΝΩΠΙΟΝ του τριμελούς κακουργοδικείου Αθηνών παραπέμπονται κάποιοι εκ των Προέδρων της ανωτέρω περιόδου.
Δεν γνωρίζω ποια θα είναι η έκβαση της Δίκης. Δεν γνωρίζω αν κάποιοι φταίνε περισσότερο , λιγότερο ή και καθόλου.
Εκείνο που ΓΝΩΡΙΖΩ είναι ότι παραπέμφθηκαν και οι πράξεις τους θα αξιολογήθουν από τα Ελληνικά Δικαστήρια.
Δεν έχω τίποτε προσωπικό με κανέναν και η μήνυση στρεφόταν κατά όποιων ΖΗΜΙΩΣΑΝ τους συναδέλφους μας και τις οικογένειές τους. Το λόγο πλέον έχει η Δικαιοσύνη.
Το τελευταίο ζήτημα που θέλω να θίξω γιατί αρκετά σας κούρασα είναι ΟΤΙ ΑΥΡΙΟ Η ΑΚΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΣΤΑΘΕΙ ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΝΑΓΩΝ διότι δεν βρήκαμε τις 3.000 ευρώ που απαιτούντο προς τούτο. Η προσπάθειά μας ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ.
Παρακαλέσαμε, προσφύγαμε στην ΕΑΑΣ προκειμένου να μας βοηθήσει οικονομικά αλλά ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΩΝ κ.κ Ροζή και Κράγκαρη - μέλη του ΔΣ της ΕΑΑΣ σήμερα - βρήκαμε θύρες κλειστες.

Φαίνεται ότι το μείζον των μελών του ΔΣ της ΕΑΑΣ δεν επιμελείται των συμφερόντων μας όπως ο νόμος ορίζει και εμείς είμαστε οι απόβλητοι, οι γραφικοί, οι μοναχικοί καβαλλάρηδες.

Γνωρίζω ότι σας ταλαιπώρησα αλλά νομίζω ότι στην εποχή του διαδικτύου και της ενημέρωσης καλόν είναι να πληροφορούμαστε όσα μας απασχολούν και όσα μας ενδιαφέρουν.
Θέλω τελειώνοντας να σημειώσω ότι πιστεύω ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ ότι και σε άλλα ΝΠΔΔ έχουν συμβεί παρόμοια περιστατικά που χρήζουν διερευνήσεως.
Εμείς ανοίξαμε το δρόμο και ευχαριστώ τους συναδέλφους που έβαλαν πλάτη και ξόδεψαν χρόνο, χρημα και κόπο για το καλό όλων μας.

Ημέρα των Ενόπλων Δυνάμεων ( Δευτέρα 21 Νοε 2016 ) !




Απογραφή Γ΄ Τετραμήνου 2016 Στρατιωτικών Φαρμακείων Θεσσαλονίκης !


Αξιότιμοι Κύριοι,

       Σας ενημερώνουμε ότι από 1/6/2016 λειτουργεί νέο κατάστημα (Στρατιωτικό Φαρμακείο) στο χώρο του νέου 424 ΓΣΝΕ με σκοπό τη καλύτερη εξυπηρέτηση των ασθενών που επισκέπτονται το  Στρατιωτικό Νοσοκομείο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα  στην Θεσσαλονίκη να λειτουργούν πλέον δύο Στρατιωτικά Φαρμακεία , ένα στο χώρο του παλαιού 424 ΓΣΝΕ (Γρηγορίου Λαμπράκη 3) και ένα στο νέο 424 ΓΣΝΕ (περιοχή Ευκαρπίας).

 Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού σας ενημερώνουμε ότι

 Το φαρμακείο στο ΝΕΟ 424 ΓΣΝΕ θα παραμείνει κλειστό λογω προγραμματισμένης απογραφής τετραμήνου από 2-1-2017 μέχρι  και 9-1-2017 (5 εργάσιμες ημέρες)

 Το φαρμακείο στο ΠΑΛΑΙΟ 424 ΓΣΝΕ θα παραμείνει κλειστό λογω προγραμματισμένης απογραφής τετραμήνου από 23-12-2016 μέχρι και 30-12-2016 (5 εργάσιμες ημέρες)

        Παρακαλούμε για την ενημέρωση των μελών σας με σκοπό τη καλύτερη εξυπηρέτηση των ασθενών και την αποφυγή προβλημάτων  που μπορεί να προκύπτουν κατά την διάρκεια των απογραφών.

Λγος (ΥΦ)  Τζόβας Γεώργιος
Τμηματάρχης

Χρειάζονται Αναδιοργάνωση οι Θεσμικές Ενώσεις Αποστράτων Αξιωματικών !

ΓΕΝΙΚΑ 

Το παρόν καταγράφει προσωπικές απόψεις. Συνετάγη με αφορμή τη διαδικασία αναθεώρησης του θεσμικού πλαισίου των ΕΑΑ που άρχισε με πρωτοβουλία του Συντονιστικού των 3ων Ενώσεων Αποστράτων Αξιωματικών – ΝΠΔΔ. Προσπάθειά μου είναι η δημοσιοποίηση σκέψεων που έχω την άποψη ότι μπορούν να συνεισφέρουν στη βελτίωση της λειτουργίας των ΕΑΑ. Tο ρητορικό ερώτημα του τίτλου σκοπεί στον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου των Ενώσεων και εν τέλει στην εθελοντική/θεσμική εμπλοκή των μελών των Ενώσεων προς ουσιαστική αναβάθμιση του θεσμού

ΙΣΤΟΡΙΚΟ 

Η ΕΑΑΣ είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου. Tο 1938, με τον Αναγκαστικό Νόμο 1284 ιδρύθηκε η «Ένωσις Ελλήνων Αποστράτων». Σ’ αυτήν μετείχαν οι Απόστρατοι των Ενόπλων Δυνάμεων (Στρατού, Ναυτικού, Αεροπορίας και Χωροφυλακής). Απετέλεσε κατ’ ουσίαν την πρώτη πολεμιστική οργάνωση της χώρας. Ο ΑΝ 1284 τροποποιήθηκε με το ΝΔ 1171/ 1972, σύμφωνα με τον οποίο διασπάσθηκε η Ένωση, σε επιμέρους Κλαδικές. Με τον ίδιο νόμο καθορίσθηκαν οι ονομασίες των νέων Ενώσεων σε Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας αντίστοιχα. Η ΕΑΑΣ εποπτεύεται από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας μέσω του ΓΕΣ και διοικείται από 11μελές Διοικητικό Συμβούλιο τριετούς θητείας. Από το 1992 το Διοικητικό Συμβούλιο αναδεικνύεται σε πανελλαδική ψηφοφορία των Μελών της Ενώσεως. 

Τα κεντρικά γραφεία της ΕΑΑΣ βρίσκονται στην Αθήνα. Η Ένωση έχει πάνω από 40 παραρτήματα, σε όλη την Ελλάδα. Τα παραρτήματα διοικούνται από τοπικά συμβούλια διοριζόμενα από το ΔΣ της ΕΑΑΣ. Τακτικά μέλη της ΕΑΑΣ (από τον βαθμό του Ανθυπασπιστή μέχρι του Στρατηγού) είναι υποχρεωτικά όλοι οι απόστρατοι του Στρατού Ξηράς και προαιρετικά συνάδελφοι προερχόμενοι από την Ελληνική Αστυνομία. Σ’ αυτούς περιλαμβάνονται και τα ορφανικά μέλη των αποβιωσάντων (χήρες/οι). Το σύνολο των μελών ανέρχεται σε 42.000 περίπου. Κύριο έσοδο της ΕΑΑΣ, οι υποχρεωτικές συνδρομές των τακτικών μελών (1% του μερίσματος του ΜΤΣ). 

Σκοποί της ΕΑΑΣ βάσει του καταστατικού της, είναι: 

Ø Η σύσφιξη των δεσμών μεταξύ των μελών της, αλλά και με τους εν ενεργεία συναδέλφους. 
Ø Η επιμέλεια των συμφερόντων και η παρακολούθηση των ζητημάτων που αφορούν τα μέλη της. 
Ø Η παροχή οικονομικής βοήθειας και η στήριξη των ασθενέστερων οικονομικά μελών κατά περίπτωση και αναλόγως των δυνατοτήτων. 
Ø Η βράβευση με οικονομική ενίσχυση των τέκνων των μελών που επιτυγχάνουν άριστες επιδόσεις στις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου. 
Ø Η μέριμνα για διατήρηση της κοινωνικής θέσεως των μελών. 
Ø Η διατήρηση του εθνικού φρονήματος των μελών και η συνέχιση της προσφοράς προς την πατρίδα με γνώμονα το εθνικό συμφέρον. 

ΣΚΕΨΕΙΣ 

Ø Το ποσοστό αποχής στις τελευταίες αρχαιρεσίες για το ΔΣ της ΕΑΑΣ, ήταν απαράδεκτα μεγάλο (7.000 περίπου ψηφίσαντες επί συνόλου άνω των 40.000 δικαιουμένων). 
Ø Τα οικονομικά πολλών μελών, σε σχέση πάντα με τα προσδοκώμενα οφέλη, δεν διευκολύνουν τις μετακινήσεις και τη συμμετοχή στις αρχαιρεσίες κ.ά. 
Ø Εδώ και πολλά χρόνια, αφ’ ενός διαδοχικά ΔΣ και ΤΣ δεν έχουν καταφέρει να εμπεδώσουν στα Μέλη το αίσθημα ότι υπηρετούν πράγματι το σύνολο και αφ’ ετέρου πολλά μέλη αρνούνται να δουν και αναγνωρίσουν το έργο των συναδέλφων που εκλέγουν. 
Ø Η οργανωτική δομή και ο τρόπος λειτουργίας της ΕΑΑΣ δεν εκφράζει πλέον τις τρέχουσες αντιλήψεις ορθολογικής, άμεσης και υπεύθυνης δημοκρατικής συμμετοχής. 
Ø Η πρόβλεψη εκλογής μελών του ΔΣ με συγκεκριμένη προέλευση (Οικονομικού-Δικαστικού-ΕΛΑΣ) αφενός αντίκειται στα δημοκρατικά δεδομένα, αφετέρου δεν προσδίδει στο Σώμα προστιθέμενη αξία, αφού τα Μέλη αυτά, δεν αποτελούν θεσμικά Ειδικούς Συμβούλους του ΔΣ για την «ειδικότητά» τους. 
Ø Πριν τις αρχαιρεσίες, εκτίθενται προγράμματα και απόψεις/θέσεις των υποψηφίων και στη συνέχεια, για όλα αποφασίζει κατά πλειοψηφία το εκλεγμένο ΔΣ. 
Ø Δεν υπάρχει πρόβλεψη για το δέον γενέσθαι, όταν τα προγράμματα Προέδρου, Αντιπροέδρου και μελών του ΔΣ, είναι εξ’ υπαρχής αντικρουόμενα, όπως είναι πιθανό να συμβεί. 
Ø Δεν υπάρχει μηχανισμός ελέγχου (πχ ετήσια ΓΣ) και έγκρισης πεπραγμένων, ούτε καν των οικονομικών. Τέτοιος μηχανισμός, είναι βασικό εργαλείο λογοδοσίας κάθε εκλεγμένου οργάνου. 
Ø Το ΔΣ δεν έχει θεσμοθετημένα υπόψιν τις σκέψεις/απόψεις/προτάσεις των Μελών που ψήφισαν. 
Ø Η μετά την εκλογή του ΔΣ εν λευκώ διαχείριση των κοινών της Ενώσεώς μας από τους εκλεγμένους, συμβάλλει (προσθετικά της πολιτικής μας παιδείας) στη δημιουργία αισθήματος μη επιρροής, άρα μη ανάγκης ενεργού και συνεχούς συμμετοχής εκ μέρους των Μελών. Αυτό έχει σαν τελικό αποτέλεσμα την απομάκρυνση των μελών από τα δρώμενα και την τελική αποξένωση από τους ιερούς δεσμούς της συναδελφικότητας και συν-ευθύνης και μετά την ενεργό υπηρεσία. Εν τέλει, η «φιλοσοφία» μας συμπυκνώνεται στην αγνόηση του παρόντος και στην αναδρομή στο παρελθόν, με κλασσικότερη έκφραση την «τι έκανες όταν ήσουν…» που φορτώνει σε άλλους τα κακώς κείμενα. 
Ø Τα μέλη, συνηθισμένα σ’ όλη μας τη ζωή στην ενός ανδρός αρχή, αφού ψηφίσουμε τους εκλεκτούς μας, επαφιέμεθα στην άνεση της μη συμμετοχής μας στη λήψη αποφάσεων, μέχρις ότου (και εάν) «κινητοποιηθούμε» για κάτι που κίνησε τα ανακλαστικά κάποιου ή κάποιων εξ ημών, συνήθως υπό τη δική του θεώρηση των πραγμάτων. 
Ø Τα ξαναθυμόμαστε όλα σε 3-4 χρόνια, όπως ακριβώς μετέχουμε με «εκπροσώπους» στη διακυβέρνηση της χώρας, τους οποίους αφήνουμε ουσιαστικά ανεξέλεγκτους να δρέπουν τις δάφνες της εκλογικής τους τάχα επιτυχίας (που στην ουσία είναι δική μας παραχώρηση). 
Ø Η διακλαδικότητα σε όλα τα επίπεδα είναι ιστορικό πλέον γεγονός στις περισσότερες σύμμαχες χώρες και ζητούμενο στη δική μας. 
Ø Η δικαιολογία της συνήθειας, του «έτσι προβλέπεται» ή της ισχύος συγκεκριμένου θεσμικού πλαισίου, δεν είναι πειστική στην εποχή των καταιγιστικών αλλαγών που βιώνουμε, άρα πρέπει να επιδιώξουμε τη σαρωτική θεσμική αλλαγή των ισχυόντων, προς την κατεύθυνση που επιθυμούμε. 
Ø Πρέπει να σχεδιάσουμε ένα νέο ΝΠΔΔ της ΕΑΑΣ, με όραμα την επαν-ενοποίηση των ΕΑΑ, αυξάνοντας τη δυναμική και τις δυνατότητες επέμβασης των ΕΑΑ. 
Ø Η ενοποίηση είναι πολλαπλασιαστής ισχύος. 
Ø Η εκλογή Τοπικών και Περιφερειακών Συμβουλίων κρίνεται ως αδήριτη ανάγκη για τη μόχλευση του ενδιαφέροντος των Μελών προς ενεργό ενασχόληση με τα των Ενώσεων. Με την ενασχόληση πολλών, ο καθείς θα υποστηρίζει τις απόψεις του ενεργά, δεδομένου ότι θα τις συν-διαμορφώνει. Αν δεν υπάρχει εμπλοκή, δεν υπάρχει ενδιαφέρον και τούμπαλιν. 
Ø Η πρόβλεψη και λειτουργία Διοικούσης Επιτροπής με μικρό και ευέλικτο αριθμό μελών, όπως προτείνουμε, διευκολύνει τον έλεγχο και την εφαρμογή των αποφάσεων του ΔΣ που χαράσσει την πολιτική και θέτει τους βασικούς ΑΝΣΚ της ΕΑΑ, μέσω διαβουλεύσεων με τη βάση. 
Ø Υπάρχει σαφής δυναμική μείωσης των εσόδων των ΕΑΑ, λόγω της μείωσης των μερισμάτων των Μελών. Από την άλλη, η εμμονή σε παραδοσιακές πρακτικές (πχ έκδοση μηνιαίας «εφημερίδας», τη στιγμή που και η «Στρατιωτική Επιθεώρηση» έγινε τετραμηνιαία, με το απίστευτο κοστολόγιο των περίπου 10.000€ μηνιαίως) επιφέρει αποστέρηση ζωτικών πόρων από (προς μελέτη) τομείς στους οποίους θα υπήρχε πραγματική ανταποδοτικότητα των εισφορώντων Μελών. 
Ø Πρέπει όλοι να αντιληφθούμε ότι οι εισφορές των Μελών, δεν μετουσιώνονται «άμα τη παρακρατήσει» σε περιουσία του ΥΠΟΙΚ, του ΥΠΕΘΑ ή του Διοικητικού Συμβουλίου, αλλά εξακολουθούν να αποτελούν περιουσία των Μελών, επί τη βελτίστη ωφελεία των οποίων πρέπει να διατίθενται. 
Ø Δεν υπάρχει ουσιαστικός λόγος για τη δημιουργία αποθεματικού της ΕΑΑΣ, εάν αυτό δεν είναι άμεσα διαθέσιμο για την εκπλήρωση ουσιαστικών σκοπών της ΕΑΑΣ. Η κατάθεση των κεφαλαιακών αποθεμάτων που σωρρεύθηκαν κατά το παρελθόν, δεν αποτελούν πόρους του ΥΠΕΘΑ ή του ΥΠΟΙΚ για την κατά το δοκούν χρήση ή «αποταμίευση» σε διάφορα κεφαλαιοβόρα επενδυτικά προϊόντα. Δεν πρέπει να τους αφήνουμε να χειρίζονται και τις εισφορές μας σαν να ήταν δημόσιοι πόροι. ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΡΗΜΑΤΑ. Θυμίζουμε την από 24-4-2015 Επιστολή της ΕΑΑΣ προς τον ΥΕΘΑ για την απόδοση του μεριδίου της ΕΑΑΣ από το Κοινό Κεφάλαιο ΝΠΔΔ που τηρεί και χειρίζεται η ΤτΕ, με τεράστιες σωρρευτικές απώλειες κεφαλαίου εις βάρος της ΕΑΑΣ. Επί της επιστολής, ουδεμία απάντηση γνωστοποιήθηκε ή (γνωστή) συνέχεια δόθηκε… 

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ 

Πρόσφατα, μετά από ανάλογη πρωτοβουλία και διαβούλευση που διεκήρυξε η ΕΑΑΣ, το Παράρτημα Ημαθίας επεξεργάσθηκε την πρόταση εργασίας της ΕΑΑΣ και επ’ αυτής ως θεμελίου, επεκτάθηκε και υπέβαλε επιπλέον προτάσεις, ριζοσπαστικές κατά την άποψή μου. Βασική αρχή της σκέψης είναι ότι πρέπει να επεκταθούν οι εκλογικές διαδικασίες (έστω με απόφαση του ΔΣ κατ’ αρχήν) ώστε να εμπλέκονται περισσότεροι σε περισσότερα. Υπό το πρίσμα των σκέψεων που προαναφέρθηκαν, οι κύριες προτάσεις, είναι: 

Ø Να καθιερωθούν τρείς βαθμοί διοικήσεως των ΕΑΑ: 
Α' βαθμός: 3-5μελές Τοπικό Συμβούλιο (ένα τουλάχιστον ανά Αντιπεριφέρεια, σε αντιστοιχία με τα νυν παραρτήματα). Εκλέγεται απευθείας από τα Μέλη του. 
Β' βαθμός: 5-7μελές Περιφερειακό Συμβούλιο ανά Περιφέρεια, (συνολικά 12). Εκλέγεται απευθείας από τα Μέλη των Παραρτημάτων εκάστης Περιφέρειας. 
Γ' βαθμός: 15μελές Διοικητικό Συμβούλιο. Ο Πρόεδρος, ο Αντιπρόεδρος και ο Διευθύνων Σύμβουλος εκλέγονται απευθείας από το σύνολο των Μελών της Ενώσεως. Τα λοιπά 12 μέλη του ΔΣ είναι οι Πρόεδροι των ως άνω Περιφερειακών Συμβουλίων. 

Ø  Όλα τα ως άνω Συμβούλια να έχουν 3ετή θητεία. 

Ø Για την αποφυγή πολιτικών, συμφεροντολογικών και άλλων παρεμβάσεων, προτείνουμε το Διοικητικό Συμβούλιο να εκλέγεται το έτος Χ (πχ 2017), τα Περιφερειακά Συμβούλια το επόμενο (έτος Χ+1, πχ 2018) και τα Τοπικά Συμβούλια το μεθεπόμενο (έτος Χ+2, πχ 2019). Αυτό δημιουργεί συνθήκες διοικητικής σταθερότητας και συνέχειας, αποφεύγοντας προβλήματα κενών διοικήσεως και συνέχειας της πολιτικής, στρατηγικής και τακτικής του συνόλου του μηχανισμού διοικήσεως της ΕΑΑ. 

Ø Να προβλέπεται Ετήσια ΓΣ των εκλεγμένων εκπροσώπων όλων των βαθμίδων, όπου να γίνεται ευρεία συζήτηση για θέματα ατζέντας του ΔΣ και να κρίνεται η οικονομική διαχείριση του παρελθόντος έτους. 
Ø Να προβλέπεται η σύσταση και λειτουργία Διοικούσας Επιτροπής στην έδρα της ΕΑΑΣ, με ρόλο και καθήκοντα που προτείνονται και αναλύονται παρακάτω, για την αντιμετώπιση των τρεχουσών υποθέσεων, την άμεση αντίδραση, την ευελιξία και την ευχέρεια ελέγχου των εξελίξεων. 

Πλαίσιο λειτουργίας Διοικούσης Επιτροπής:
 
Ø Το ως άνω 15μελές ΔΣ συνέρχεται σε απαρτία κατ’ αρχήν μηνιαίως. Χαράσσει την πολιτική και ασκεί την υψηλή εποπτεία της Ενώσεως, σε κάθε τομέα. Λοιπά όπως μέχρι τώρα. 
Ø Των τρεχόντων θεμάτων επιλαμβάνεται η Διοικούσα Επιτροπή που αποτελείται από τον Πρόεδρο, τον Αντιπρόεδρο, το Διευθύνοντα Σύμβουλο και ένα Περιφερειακό Σύμβουλο – Μέλος του ΔΣ ανά μήνα, σε θέματα αρμοδιοτήτων που της εκχωρούνται με απόφαση του ΔΣ, με αυξημένη πλειοψηφία (+9 επί συνόλου 15). Η ΔΕ συνέρχεται σε απαρτία εβδομαδιαίως και όποτε χρειασθεί με πρόσκληση του Προέδρου (λεπτομερέστερη περιγραφή των καθηκόντων της ΔΕ να γίνει στον ΚΟΛ). Σε περίπτωση ισοψηφίας, υπερισχύει η ψήφος του Προέδρου. 
Ø Σε κάθε περίπτωση: 
-Οι αποφάσεις του ΔΣ είναι υποχρεωτικές για τη Διοικούσα Επιτροπή και τα Περιφερειακά και Τοπικά Συμβούλια. 
-Το ΔΣ μπορεί να συνέλθει και ως Πειθαρχικό Συμβούλιο για την εποπτεία των Μελών του, των Επιτροπών, των Περιφερειακών Επιτροπών, των Παραρτημάτων και των Μελών. 
-Δεν αποκλείεται η δυνατότητα σύγκλησης τηλεδιάσκεψης του ΔΣ για την επίλυση σοβαρών/ άμεσων αναγκών. Οι τηλεδιασκέψεις καταγράφονται και οι αποφάσεις καταχωρούνται σε πρακτικά. 

ΔΙΑΦΟΡΑ 

Επιπλέον, προτείναμε να ορισθεί θέση (αμειβομένου) Εκπροσώπου Τύπου του Συντονιστικού των 3ων ΕΑΑ, για την με επαγγελματικό τρόπο προβολή των θέσεων των ΕΑΑ (πρόσληψη με σύμβαση και αμοιβή από όλες τις ΕΑΑ από κοινού). Η επιλογή αυτή είναι αναγκαία γιατί παίζει σημαντικότατο ρόλο η τηλεοπτική εικόνα των ΕΑΑ και η υποδειγματική παρουσίαση των θέσεών μας. Μην ξεχνάμε ότι πολλοί συνάδελφοι έχουν τέτοια ταλέντα, έχουν υπηρετήσει σε θέσεις εκπροσώπων τύπου διαφόρων κλιμακίων και θα μπορούσαν να βελτιώσουν αισθητά την εικόνα των Ενώσεων, να περάσουν μηνύματα, να βελτιώσουν τις δημόσιες σχέσεις και να αντιμετωπίσουν προσπάθειες κοινωνικού αυτοματισμού εναντίον μας, πάντα στα πλαίσια της πολιτικής που χαράσσει το ΔΣ. 

Με ιδιαίτερο έγγραφο, προτείναμε επίσης την αναστολή εκδόσεως της Εθνικής Ηχούς και με μέρος των εξοικονομηθησομένων πόρων (άνω των 100.000€ ανά έτος), τη λειτουργία αναμορφωμένης ιστοσελίδας και ψηφιακών (Διαδικτυακών) σταθμών τηλεοράσεως και ραδιοφώνου. Αυτή η απόφαση, θα εξοικονομούσε δεκάδες χιλιάδων ευρώ και η φωνή μας θα είχε πολύ μεγαλύτερο ακροατήριο από το περιορισμένο της ΕΗ. Στις μέρες μας, δεν υπάρχει εφημερίδα χωρίς ζωντανό και ανταγωνιστικό ιστότοπο, ενώ πάρα πολλές, ιδίως στο διεθνή χώρο, αναστέλλουν την έντυπη, χάριν της ηλεκτρονικής, έκδοση. Περιττό να τονίσουμε την απήχηση που θα είχε ένα Ιντερνετικό δελτίο ειδήσεων στην ιστοσελίδα της ΕΑΑΣ καθημερινά, βίντεο με μηνύματα του ΔΣ κλπ. Δεν υπάρχει περιορισμός στην παρεχόμενη με αυτό τον τρόπο πληροφόρηση και δεν υπάρχει λόγος αναβίωσης ή καθιέρωσης εκπομπών ειδικού περιεχομένου κλπ στην κρατική τηλεόραση, που είναι μάλλον αδύνατο, αλλά και πρακτικά αχρείαστο πλέον. 

Έχοντας υπόψη ψηφοδέλτια γενικών εκλογών άλλων χωρών, προτείνω την καθιέρωση (ακόμη και πολυσέλιδων) ψηφοδελτίων όπου πλην της επιλογής υποψηφίων να καλείται ο ψηφοφόρος να επιλέξει σε διάφορα θέματα που απασχολούν τους συναδέλφους. Επισυνάπτω σύνδεσμο[1] στο τελευταίο ψηφοδέλτιο των Αμερικανικών προεδρικών εκλογών σε τυχαία κομητεία, σαν παράδειγμα σωστής οργάνωσης και συμμετοχικής δημοκρατίας. 

Η επιστολική ψήφος πρέπει να εξετασθεί σοβαρά και να υιοθετηθεί το δυνατόν ταχύτερα. Επί παραδείγματι, από την Εφορευτική Επιτροπή αποστέλλεται φάκελος σε κάθε Μέλος, που περιέχει: αριθμημένο/σφραγισμένο ταχυδρομικό φάκελο με προπληρωμένο τέλος συστημένης επιστολής, οδηγίες για τις διαδικασίες της ψηφοφορίας, φάκελο χωρίς ενδείξεις για το ψηφοδέλτιο και ψηφοδέλτιο προς συμπλήρωση. Το Μέλος, συμπληρώνει το ψηφοδέλτιο με άνεση χρόνου, όπου καταγράφει και τις δικές του προτάσεις/απόψεις, το εσωκλείει στον χωρίς ενδείξεις φάκελο, τον οποίο εσωκλείει στον αριθμημένο ταχυδρομικό, που αποστέλλει στην Εφορευτική Επιτροπή. Αυτή καταγράφει τους ληφθέντες φακέλους και τοποθετεί σε κάλπη τους περιεχόμενους (χωρίς ενδείξεις) φακέλους ψηφοφορίας. Στη συνέχεια, καταμετρά τις ψήφους, ανακοινώνει/αναφέρει τα αποτελέσματα στην Κεντρική Εφορευτική Επιτροπή και στη συνέχεια καταγράφει συγκεντρωτικά τα λοιπά στοιχεία των ψηφοδελτίων και τα διαβιβάζει αρμοδίως. 

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ 

Τα ιστορικά και οργανωτικά στοιχεία ελήφθησαν από την ιστοσελίδα της ΕΑΑΣ και την ισχύουσα νομολογία.

Είμαι απόλυτα πεπεισμένος, ότι το ΙΣΧΥΟΝ Nομικό Πλαίσιο, ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ, ΑΡΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ και την επιστολική ψήφο και την εκλογή των Τοπικών Συμβουλίων.
Σκοπός μου δεν είναι η πρόκληση διενέξεων που εν τέλει παραπέμπουν στις ελληνικές καλένδες την επίτευξη οιασδήποτε λύσης. Αντίθετα, σκοπός είναι η αναζήτηση της βέλτιστης πρότασης και κατ’ επέκταση λύσης που θα επιτύγχανε την αναπροσαρμογή των πρακτικών σε σύγχρονες, οικονομικές και επωφελείς για το σύνολο. 

Δεν αναφέρομαι προσωπικά σε κανένα Μέλος της ΕΑΑΣ του παρόντος ή του παρελθόντος. Οι αντιρρήσεις/σκέψεις δεν αφορούν πράξεις συγκεκριμένων ατόμων ή περιόδων. 

Με χαρμολύπη ανακάλυψα εσχάτως, και αφού είχα υποβάλλει το παρόν για δημοσίευση στην Εθνική Ηχώ, ότι κατά το έτος 2003, με Πρόεδρο του ΔΣ της ΕΑΑΣ τον Αντγο εα Καλλεντερίδη Αλέξανδρο, πραγματοποιήθηκε Σύνοδος των Προέδρων των ΤΣ στην Αθήνα επί τριήμερο και  πολλά από τα στη σύνοδο αναφερθέντα στη ραδιοφωνική εκπομπή "Παλαίμαχοι" της ΙΜ Αθηνών, χονδρικά συμπίπτουν με απόψεις που παραπάνω εξέθεσα. Παρήλθαν ΔΕΚΑΤΡΙΑ έτη... Είναι προφανές ότι οι μεταρρυθμιστικές διεργασίες δεν είναι το φόρτε της Ενώσεώς μας...  

Δεν τρέφω αυταπάτες ότι όποιος επίμονα θελήσει να βρει αιχμές και υπονοούμενα στο κείμενο, μπορεί να μην τα καταφέρει, αλλά ΔΗΛΩΝΩ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ότι τέτοιες πρακτικές και συμπεριφορές ουδέποτε στη ζωή (πολλώ δε μάλλον στην καριέρα) μου υιοθέτησα. 


Αντιστράτηγος εα
Κων. Β. Κωνσταντάρας[2]
Πρόεδρος Τ.Σ. Ημαθίας