**** Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα μας. Σας περιμένουμε και στα γραφεία μας, στο Παράρτημά μας στην Πλατεία Ελευθερίας (είσοδος: πεζόδρομος, Κανάρη 2) στην Κατερίνη ****

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2017

Βιογραφικό υποψηφίου μέλους για ΔΣ/ΕΑΑΣ Ανχου ε.α (ΠΖ) Λαγοπάτη Δημητρίου ! ( Εκλογές 19 Φεβρουαρίου 2017 0 !



Εκλογές για την Ανάδειξη Νέου Δ.Σ./Ε.Α.Α.Σ. feature image














Λαγοπάτης Δημήτριος του Νικολάου
Αντισυνταγματάρχης(ΠΖ) ε.α. 

Βιογραφικό σημείωμα

Γεννήθηκα στην Άρτα την 11-04-1953. Αρχικά φοιτούσα στη Σχολή Ηλεκτρονικών «ΠΑΛΜΕΡ» στην Αθήνα, εν συνεχεία όμως διέκοψα τη φοίτησή μου καθόσον την 01-04-1972 κατατάχθηκα στη ΣΜΥ, που είχε ως έδρα τη Σάμο, από όπου αποφοίτησα το έτος 1973.

Έκτοτε υπηρετούσα στο Πεζικό, ώσπου παραιτήθηκα από την Υπηρεσία κατόπιν αιτήσεώς μου το έτος 2003, καθόσον είχα υποστεί σοβαρό τραυματισμό σε τροχαίο δυστύχημα.

Είμαι νυμφευμένος εδώ και 39 χρόνια με την Ευαγγελία, με την οποία απέκτησα τέσσερα παιδιά για τα οποία αισθάνομαι υπερήφανος, καθώς όλα σπούδασαν σε Ανώτατες Σχολές.

Πλέον, ως συνταξιούχος, ασχολούμαι ερασιτεχνικώς με την αλιεία, η οποία αποτελεί για μένα έναν δημιουργικό και συνάμα αναζωογονητικό τρόπο αξιοποίησης του ελεύθερου χρόνου μου.

Επιπροσθέτως, αξίζει να σημειωθεί ότι θήτευσα ως εκλεγμένο μέλος του Δ.Σ. του Σ.Α.Α.Υ.Σ. Αθηνών επί τρία συναπτά έτη.

Έπειτα από πέντε έτη, αποφάσισα να θέσω για δεύτερη φορά υποψηφιότητα στην Ε.Α.Α.Σ. διεκδικώντας μια θέση ως ενεργό μέλος της, με την ισχυρή βούληση να συμβάλω αποφασιστικά και δραστικά στην οργάνωση, διαχείριση και διευθέτηση των υποθέσεων του Διοικητικού Συμβουλίου της Ε.Α.Α.Σ. 


Κυρίως δε, επιθυμώ να συμμετάσχω με σύνεση και υπευθυνότητα στην επίλυση κρίσιμων ζητημάτων που αφορούν όλα τα στρατιωτικά κλιμάκια, ιδιαίτερα μάλιστα εκείνων που άπτονται του ιερού Τριπτύχου: Πατρίς -  Θρησκεία -  Οικογένεια, το οποίο διδάχθηκα τόσο στη Σχολή της Σάμου όσο και καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας μου στο Στρατό.

Εν κατακλείδι, εκτιμώ ότι ο δημόσιος και ιδιωτικός βίος που μέχρι στιγμής διήγαγα, καθώς και το ήθος που επέδειξα μέσω της προσφοράς μου στον Ελληνικό Στρατό ενόσω υπηρετούσα, μου επιτρέπουν, κύριοι συνάδελφοι, να διεκδικήσω την ψήφο σας προκειμένου για την εκλογή μου ως μέλους του Δ.Σ. της Ε.Α.Α.Σ. στις επικείμενες εκλογές που πρόκειται να πραγματοποιηθούν την 19-02-2017.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου