**** Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα μας. Σας περιμένουμε και στα γραφεία μας, στο Παράρτημά μας στην Πλατεία Ελευθερίας (είσοδος: πεζόδρομος, Κανάρη 2) στην Κατερίνη ****

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017

Ανακοίνωση Υποψηφιότητας Ταξχου ε.α. Δημητρίου Χατσίκα ως μέλους νέου ΔΣ/ΕΑΑΣ ( Εκλογές 19 Φεβρουαρίου 2017 ) !



                                Ταξχου ε.α. Χατσίκα Σ. Δημητρίου (ΣΣΕ/81)


ΣεΣεβαστοί, αγαπητοί φίλοι συνάδελφοι, μέλη της ΕΑΑΣ & των φορέων Ε.Δ. & Σ.Α.
Επιτρέψτε μου να σας γνωστοποιήσω την απόφασή μου να θέσω υποψηφιότητα για μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού (ΕΑΑΣ), στις προσεχείς αρ­χαιρεσίες της 19ης Φεβρουαρίου 2017, προσδοκώντας στην εμπιστοσύνη και στην στήριξή σας.
Η απόφασή μου να αγωνισθώ με όλες μου τις δυνάμεις, υπέρ των δικαιωμάτων των αποστράτων και των οικογενειών μας, στηρίχθηκε:
        1. Στην ανάλογη εμπειρία που απέκτησα απ’ την μέχρι σήμερα ενασχόλησή μου ως:
  α. Μέλος του παρόντος Διοικητικού Συμβουλίου και των Παραρτημάτων της ΕΑΑΣ,
  β. Πρόεδρος του Συνδέσμου Αποστράτων Αξιωματικών Αποφοίτων της ΣΣΕ Τάξεως 1981 (ΣΑΑΑΣΣΕ81),
  γ. Αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Στρατιωτικών (ΠΟΣ).
2. Στην πίστη μου στον αγώνα προάσπισης  των κεκτημένων της ΕΑΑΣ  και των μελών της, ενάντια σ’ όλες τις επαπειλούμενες καταστάσεις απ’ όπου κι αν προέρχονται, με γνώμονα το δί­καιο, την αξιοπρέπεια και την ακομμάτιστη χάραξη στοχευμένων ενεργειών, υπέρ των κοινών νο­μίμων συμφερόντων απάντων των συναδέλφων.
        3. Στην ικανότητα  γεφύρωσης θέσεων και απόψεων  συναδέλφων και φορέων με στόχο την επίτευξη του κοινού συμφέροντος της κοινωνικής μας ομάδας.
Θεωρώ ότι η μέχρι σήμερα προσφορά μου και η κατ’ επανάληψη εκφρασθείσα στο πρόσωπό μου εμπιστοσύνη, τόσο των συμμαθητών μου όσο και των συναδέλφων των λοιπών φορέων, απο­τελούν εγγύηση της αγωνιστικότητάς μου στο ανώτερο θεσμικό όργανο υλοποίησης των συμφε­ρόντων και δικαιωμάτων μας, που είναι η ΕΑΑΣ.
Βασική μου επιδίωξη είναι η αύξηση της συνοχής και δυναμικότητας της ΕΑΑΣ,  η εξασφάλι­ση της βιωσιμότητας του θεσμικού μας οργάνου ως ΝΠΔΔ με Πανελλήνια κοινωνική δράση, λόγο και  έργο, απαλλαγμένης νομικών αγκυλώσεων του παρελθόντος, ενισχυμένης δε με όλα τα ε.α. μη μέλη της στελέχη του Σ.Ξ. και των Σ.Α., καθώς και η σταδιακή αποκατάσταση των αδι­κιών  που υπέστησαν τα στελέχη ε.α. και ε.ε. των ΕΔ & ΣΑ.
Εύχομαι ένα ευτυχισμένο και δημιουργικό νέο έτος 2017 σε σας, τις οικογένειές σας και στην Ελλάδα μας.
                                                                                                                                                                      Αθήνα  12 Ιαν. 2017

        Με σεβασμό και εκτίμηση                                                                                                                         
           Δημήτριος Σ. Χατσίκας
                     Ταξχος ε.α.

            Στοιχεία επικ/νίας: Αν. Ρωμυλίας 29, Γλυφάδα Αττικής ΤΚ16562

Τηλ-φαξ: 2109603748, κιν. 6944301753, wind: *781753, e-mail: chatsikasdim@gmail.com


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ
Ταξχου ε.α. Δημητρίου Χατσίκα Τάξεως ΣΣΕ 1981


              Σεβαστοί, αγαπητοί φίλοι συνάδελφοι,
              τακτικά & προαιρετικά μέλη της ΕΑΑΣ,
              μέλη των φορέων Ε.Δ. & Σ.Α.



      Σας γνωστοποιώ με σεβασμό την απόφασή μου, να θέσω υποψηφιότητα για μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΑΑΣ στις προσεχείς αρχαιρεσίες της 19ης Φεβ. 2017, προσδοκώντας στην εμπιστοσύνη και στη στήριξή σας.
      Γεννήθηκα στις 18 Σεπ. 1959 στην Πτελέα Δράμας, είμαι ποντιακής καταγωγής και έγγαμος.
      Εισήλθα στη ΣΣΕ το 1977 και ονομάσθηκα Ανθλγός (ΠΖ) το 1981.
      Αποστρατεύθηκα το 2010 απ’ τη θέση του Δντού Ταχυδρομικού Σώματος του ΓΕΣ.
      Από αποστρατείας μου επέλεξα την ενεργό δράση άμυνας, κατά της επιχειρούμενης εξαθλίωσης της κοινωνικής μας Τάξης, ως Πρόεδρος του Συνδέσμου της Τάξεως ΣΣΕ81, ως Αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Στρατιωτικών (ΠΟΣ) και συνεχίζω την αγωνιστική μου προσφορά έως σήμερα απ’ τη θέση του μέλους και υπευθύνου Παραρτημάτων του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΑΑΣ.
      Επιθυμώ και θ’ αγωνισθώ να πετύχω με επιμονή, όσα δεν κατόρθωσα ως μέλος του σημερινού Δ.Σ. να υλοποιηθούν, μέσα στο πλαίσιο των στόχων και θέσεων της τρέχουσας θητείας της ΕΑΑΣ.
      Βασική μου επιδίωξη είναι η αύξηση της συνοχής, συσπείρωσης και δυναμικότητας της ΕΑΑΣ, η εξασφάλιση της βιωσιμότητας του θεσμικού μας οργάνου ως ΝΠΔΔ με Πανελλήνια κοινωνική δράση, λόγο και έργο, αλλά και η σθεναρή αντίσταση - αντιμετώπιση των επερχομένων κινδύνων κατά της Στρατιωτικής μας αξιοπρέπειας ηθικά και υλικά, όπως και η σταδιακή αποκατάσταση των αδικιών που υπέστησαν τα στελέχη ε.α. και ε.ε. των Ε.Δ. & Σ.Α.
      Με το σθένος της δημιουργίας μιας μεγάλης και ισχυρής Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού, απαλλαγμένης νομικών αγκυλώσεων του παρελθόντος, που θα συμπεριλάβει και όλα τα ε.α. μη μέλη της στελέχη του Σ.Ξ. & των Σ.Α., εύχομαι  να’ ναι ευτυχισμένο και δημιουργικό το νέο έτος 2017 για όλους σας και την Ελλάδα μας.

Στοιχεία επικοινωνίας: Αν. Ρωμυλίας 29, Γλυφάδα Αττικής, ΤΚ: 16562
Τηλ-φαξ: 2109603748, κιν. 6944301753, wind: *781753, e-mail: chatsikasdim@gmail.com

     Με σεβασμό και εκτίμηση
        Δημήτριος Σ. Χατσίκας
                 Ταξχος ε.α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου