**** Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα μας. Σας περιμένουμε και στα γραφεία μας, στο Παράρτημά μας στην Πλατεία Ελευθερίας (είσοδος: πεζόδρομος, Κανάρη 2) στην Κατερίνη ****

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

Εορτές - Τελετές ( Καθιέρωση Ημέρας Τιμής για τα Στελέχη του Σ.Ξ. ) !


H EΑΑΣ μας έστειλε το παρακάτω έγγραφο από ΓΕΣ/ΔΕΝΔΗΣ και παρακαλούνται τα μέλη μας που έχουν παιδιά που υπηρετούν στις ΕΔ ( ΣΞ - ΠΑ - ΠΝ - Στρ. Σχολές) να μας ενημερώσουν σχετικά μέχρι την Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2017 , όπου και θα αποσταλούν οι ζητούμενες καταστάσεις .

1.   Σας γνωρίζουμε σε εκτέλεση σχετικού ότι το ΓΕΣ διερευνά την δυνατότητα να τιμήσει και να επιβραβεύσει τα εν ενεργεία ( ε.ε. ) και εν αποστρατεία ( ε.α. ) στελέχη του ΣΞ, τα οποία η πλειονότητα των τέκνων τους υπηρετούν ως ε.ε. στελέχη στις Ένοπλες Δυνάμεις.

2.   Προκειμένου να συγκεντρωθούν - καταχωρηθούν τα στοιχεία του προσωπικού που ανήκουν στην κατηγορία αυτή, αναγκαιεί όπως αποστείλετε στοιχεία των ε.ε. στελεχών, όπως το υπόδειγμα.

3. Η ΕΑΑΣ στην οποία κοινοποιείται το παρόν παρακαλείται όπως αποστείλει τα ίδια στοιχεία για τα ε.α. στελέχη του Σ.Ξ.

1 σχόλιο:

  1. Εγώ που είμαι μέλος της Ε.Α.Α.Σ. και Πρόεδρος παραρτήματος της ΕΑΑΣ παρότι τρία παιδιά μου είναι μόνιμα στελέχη του Στρατού ξηράς και υπηρετούν και τα τρία στον ΕΒΡΟ, παρ’ ότι τέταρτος γιός διετέλεσε τέσσερα χρόνια στέλεχος του πολεμικού Ναυτικού και …. Παραιτήθηκε, παρ’ ότι ο πέμπτος μου γιός είναι Έφεδρος Ανθυπολοχαγός δεν πρόκειται ποτέ να με τιμήσει κανείς γιατί προέρχομαι από την ΕΛ.ΑΣ. Αν δε η ΕΛ.ΑΣ. κάνει κάτι παρόμοιο πάλι δεν θα ικανοποιώ τις προϋποθέσεις γιατί τα παιδιά μου δεν θα είναι Αστυνομικοί …… . Την τιμή την παίρνω μόνος μου αισθανόμενος Περήφανος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή