**** Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα μας. Σας περιμένουμε και στα γραφεία μας, στο Παράρτημά μας στην Πλατεία Ελευθερίας (είσοδος: πεζόδρομος, Κανάρη 2) στην Κατερίνη ****

Τρίτη 25 Ιουλίου 2017

AΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΟΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ Τ.Σ. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΩΝ Ε.Α.Α.Σ. !

Αγαπητοί συνάδελφοι μέλη της Ε.Α.Α.Σ, καλησπέρα σας.

Όπως σας είχα υποσχεθεί με την αμέσως προηγούμενη ανάρτηση μου της 17ης Ιουλ17, << ότι επί των προβλημάτων και ενστάσεων που διατυπώθηκαν μετά την επιλογή των Τ.Σ. των παραρτημάτων της Ε.Α.Α.Σ. αλλά και τη προσωπική μου θέση επί αυτών, που με οποιαδήποτε μορφή τέθηκαν υπόψη μου, σύντομα θα σας ενημερώσω – απαντήσω επακριβώς>>, κάνω πράξη σήμερα.

Ορίσθηκαν Τ.Σ. σε 43 παραρτήματα, ενώ στο 44ο των Κυκλάδων δεν υπήρξε καμία υποψηφιότητα.
Οι επιλεγέντες συνολικά για όλα τα Τ.Σ. ανά κατηγορία προέλευσης είναι:

α. Σ.Σ.Ε. 74
β. Σ.Σ.Σ.Α. 9
γ. Σ.Μ.Υ.- Μ.Α.- Ε.Μ.Θ κ.α.79.
δ. ΕΛ.Α.Σ – ΧΩΡ. 18

Η αναλόγια προέδρων προερχομένων από το Στρατό και την ΕΛ.ΑΣ. είναι 41 έναντι 2 αντίστοιχα, όταν τα μέλη μας αντίστοιχα είναι 24.617 έναντι 12.610.

Επί της όλης διαδικασίας του ορισμού όλων των Τ.Σ. για την οποία επιμένω, υπήρξε άψογη και αδιάβλητος, και με δεδομένο ότι δέχθηκα πολύ μεγάλο αριθμό τηλεφωνημάτων , μηνυμάτων κ.α. σε προσωπικό επίπεδο, ότι δηλαδή εγώ ως πρόεδρος όρισα ή δεν όρισα κάποιους ή επηρέασα και δρομολόγησα τις επιλογές του Δ.Σ. του οποίου έχω τη τιμή να προεδρεύω, θα απαντήσω παρακάτω ως πρόεδρος του Δ.Σ., αλλά και ατομικά καθόσον ποτέ δεν κρύφτηκα ή δεν εξέφρασα δημόσια την όποια άποψη είχα:

α. Οι αποφάσεις του Δ.Σ. ,ανεξαρτήτως τη ψήφισε έκαστος, είναι απολύτως σεβαστές από τα μέλη που το απαρτίζουν και ουδείς από εμάς τις θέτει υπό αμφισβήτηση.

β. Κανένας πρόεδρος, αλλά και κανένα μέλος δεν δύναται και καλώς δεν δύναται, να ορίσει κάποιον καθόσον η Ε.Α.Α.Σ. διοικείται από 11μελές Διοικητικό Συμβούλιο στο οποίο η ψήφος όλων είναι ισότιμος , συμπεριλαμβανομένης και του προέδρου φυσικά και ισχύει η αρχή της πλειοψηφίας.

γ. Λόγω της εμπειρίας μου, από τη προηγούμενη θητεία μου ως αντιπροέδρου, επί της όλης διαδικασίας παρέμεινα αμέτοχος και δεν προσπάθησα να επηρεάσω πολύ δε μάλλον να πιέσω κάποιο από τα μέλη του Δ.Σ., ώστε να ψηφίσει ή να μη ψηφίσει κάποιον λόγω προσωπικής επιθυμίας μου. Αυτό μπορούν να σας το διαβεβαιώσουν όλα τα μέλη του Δ.Σ. και για το λόγο αυτό επιμένω ότι η όλη διαδικασία υπήρξε άψογη και αδιάβλητη.

δ. Τα 23 παραρτήματα που τα Τ.Σ. ορίσθηκαν με ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ., και δεν υπήρξε καμία αντίδραση, τα αντιπαρέρχομαι.

ε. Σε 18 παραρτήματα που τα Τ.Σ. ορίσθηκαν με αυξημένη πλειοψηφία, δηλαδή τουλάχιστον με 7 έναντι 4 ψήφων, ακολουθήθηκε η δημοκρατική διαδικασία της ψηφοφορίας και η δική μου ψήφος, καθόσον ως πρόεδρος ψηφίζω τελευταίος, όποια και να ήταν δεν θα άλλαζε το αποτέλεσμα, το οποίο αντί 8 - 3 ή 7 - 4 θα ήταν 7 - 4 ή 6 -5 αντίστοιχα.. Προτίμησα όμως για λόγους αρχής, να συνταχθώ με τη πλειοψηφία.
στ. Στα 2 παραρτήματα, Λαρίσης και Μαγνησίας, που τουλάχιστον για τους προέδρους η ψηφοφορία ήταν οριακή δηλαδή 6 – 5, και ενδεχομένως η ψήφος μου να επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα θα αναφερθώ μόνο για το παράρτημα Λαρίσης γιατί από το παράρτημα Μαγνησίας δεν υπήρξε καμιά μα καμιά διαμαρτυρία.

Για το παράρτημα Λάρισας λοιπόν και χωρίς τα γραφόμενα μου να έχουν κανένα μα κανένα ίχνος αμφισβήτησης της ετυμηγορίας του Δ.Σ. της Ε.Α.Α.Σ. και των επιλεγέντων συναδέλφων, για τους οποίους εκφράζω και πάλι τα συγχαρητήρια μου, την εκτίμηση και την αμέριστη συμπαράσταση μου κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους, σας ενημερώνω τα παρακάτω:

α . Στο 5μελές Τ.Σ. που ορίσθηκε, από όσους ψήφισα, μόνο 1 μέλος επιλέχθηκε..

β. Τούτο οφείλεται σε ότι αφορά το πρόεδρο ότι επιλογή μου ήταν ο κ. Παπαπαρίσης, με τον οποίο έχω αναπτύξει από πολλά έτη συνεργασία επί των θεμάτων που μας απασχολούν, έχουμε δώσει κοινούς αγώνες και εκτιμούσα ότι θα με βοηθούσε περισσότερο από τους άλλους συναδέλφους στο έργο μου. Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα μέλη από όσους ψήφισα, επιλέχτηκε μόνο ο κ. Νατσιούλας,ο οποίος κατά την εκτίμηση μου και πάλι ,λόγω των ειδικών προσόντων του, θα ήταν χρήσιμος για συγκεκριμένο έργο που σκόπευα να του αναθέσω. Οι υπόλοιπες δε 3 ψήφοι μου ήταν, 1 σε Αξκό προερχόμενο από τη Σ.Σ.Ε. και 2 σε Αξκούς προερχομένων από Υπξκούς. Τα ονόματα τους, αφού δεν επελέγησαν, δεν έχουν καμία μα καμία σημασία πλέον.

γ. Τα 2 ονόματα που ανέφερα παραπάνω , τα ανέφερα σκοπίμως, τον μεν πρώτο ως απόδειξη της μη παρέμβασης μου στην όλη διαδικασία καθόσον αφού δεν επιλέγει ο «αρεστός» του προέδρου, όπως κάποιοι επικαλούνται ακόμη και σήμερα,, αποδεικνύει και το αδιάβλητο αυτής, το δε δεύτερο
συνάδελφο τον ανάφερα γιατί ενώ είχαν αναρτηθεί και ανακοινωθεί οι επιλεγέντες , μεταξύ των οποίων και αυτός, ήταν ο άνθρωπός που διευκόλυνε την Ένωση να προβεί σε διορθωτική κίνηση ώστε να υπάρχει στο Τ.Σ τουλάχιστον ένας συνάδελφος προερχόμενος από τη τάξη των Υπξκών. Το γεγονός τούτο δεν οφείλεται σε σκοπιμότητα , αλλά επρόκειτο περί λάθους. Όταν λοιπόν διαπιστώθηκε, με απόφαση του Δ.Σ ξεκίνησαν οι διερευνητικές ενέργειες για την αποκατάσταση του.

 Το Δ.Σ. και εγώ προσωπικά τον ευχαριστούμε από καρδιάς και του ευχόμαστε τα καλύτερα.
Αυτά για την ενημέρωση των μελών μας, την αποκατάσταση της αλήθειας και ως απάντηση σε όσους επέμεναν για τη προσωπική μου θέση επί των παραπάνω. Έξαλλες φωνές, προτάσεις διασπαστικές και προσωπικές αντιπαραθέσεις δεν βοηθούν και δεν μας επιτρέπουν να απαλλαχθούμε από αγκυλώσεις και παθογένειες που διακατέχουν το κλάδο μας, ώστε απερίσπαστοι και ενωμένοι όλοι μαζί, σαν μια γροθιά να αντιμετωπίσουμε τη διαμορφωθείσα σε βάρος μας κατάσταση και να τραβήξουμε επιτέλους μπροστά. Αντίπαλοι μας δεν είναι οι συνάδελφοι, αλλά τα καταιγιστικά και ισοπεδωτικά νομοθετικά μέτρα που μας απαξιώνουν και πλήττουν όλους εμάς, μας οδηγούν σε πλήρη απαξίωση και τη Πατρίδα και το Λαό της σε περιπέτειες.

Καλό καλοκαίρι, με υγεία και σας παρακαλώ, προς Θεού, να σταματήσουν οι όποιες αντιπαλότητες ή τυχόν νέος γύρος αντιπαραθέσεων μεταξύ μας. Κανείς μας δεν περισσεύει και όλοι είμαστε για να υπηρετήσουμε την Ε.Α.Α.Σ. και τους στόχους της. Τα πρόσωπα , συμπεριλαμβανομένου και εμένα, είμαστε περαστικοί και να υλοποιούμε το σκοπό. Η Ε.Α.Α.Σ όμως πρέπει να μείνει ενωμένη - δυνατή και θα μείνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου